Side 2 av 3

Legg innLagt inn:30 des 2004 14:31
av kaimagne
Det står en MR2 MK3 2000-modell hos Toyota Moss. Hadde gått 40000 km. Rød, selvsagt. Følger med sommer og vinterhjul på alufelg. Så veldig pen ut!

De skulle ha 209000 for den. Tipper det følger med 3 mnd garanti med 50% dekning.

Kai Magne

Legg innLagt inn:30 des 2004 23:16
av Oas
valgte en 200sx

Legg innLagt inn:30 des 2004 23:30
av DannyBoy
Gratulerer da :)
Bilder? :roll: :D

Legg innLagt inn:31 des 2004 00:15
av MR2Espen
:mrgreen:

Legg innLagt inn:31 des 2004 04:01
av sw20
Lykke til :twisted:

Legg innLagt inn:31 des 2004 06:32
av Oas
bilder kommer neste uke, har ikke bilen enda.

mr2espen, har du 200sx?vsi du har det har du blow off valve?

Legg innLagt inn:31 des 2004 11:25
av MR2Espen
ja har en 200sx s14a. sitter en HKS SSQV Dump ventil i min, feit lyd i den, ble enda råere når jeg fikla litt på trykket :)
har du bestemt deg for den Z på PA?

Legg innLagt inn:31 des 2004 11:35
av ST205RR
Oas skrev:nahh ^^
fin bil men...


men hva ??

Legg innLagt inn:31 des 2004 12:19
av Oas
omg banken vile bare gi meg 50% av låne siden det var oss PA de sa jeg kunne få full dekkt en bil på hvilken som helst annen bil sjappe, rart omg på leting igjen^^

Legg innLagt inn:31 des 2004 12:27
av MR2Espen
Be PA ordne finans for deg gjennom han. funker fett det. fikk og avslag pga banken ikke hadde PA i sitt register.

Legg innLagt inn:31 des 2004 13:55
av Oas
ja snakket med han, han sa det. får se til mandag. Men det var en ting jeg merket meg med bilen var når jeg girte hørte jeg sånn grinde lydd (sånn tanhjul mot tanhjul) det var bare på høyt turtall, det virket som det kom når jeg slapp clutchen, er det meg elelr er det bilen. Jeg presset girspaken oppover mens jeg slapp clutchen, den var i gir men jeg har vane av og holde girspaken opp over og på en måte støtte meg i den, kan det ha vert over saken. har du merket noe rare lyder med din vis du press gir spaken helt ned og holder den der mens du tar ut clutchen, var veldig uvannt med en så slakk og upresis girkasse, på celicaen var den dritt hard ogmed short shifter gira jeg bare med hånd ledde så det var sinsykt uvannt. så kan ha tatt det litt for hardt med den girkassen på s14 en man skal. noe ide om dette

Legg innLagt inn:31 des 2004 14:36
av MR2Espen
Oas skrev:ja snakket med han, han sa det. får se til mandag. Men det var en ting jeg merket meg med bilen var når jeg girte hørte jeg sånn grinde lydd (sånn tanhjul mot tanhjul) det var bare på høyt turtall, det virket som det kom når jeg slapp clutchen, er det meg elelr er det bilen. Jeg presset girspaken oppover mens jeg slapp clutchen, den var i gir men jeg har vane av og holde girspaken opp over og på en måte støtte meg i den, kan det ha vert over saken. har du merket noe rare lyder med din vis du press gir spaken helt ned og holder den der mens du tar ut clutchen, var veldig uvannt med en så slakk og upresis girkasse, på celicaen var den dritt hard ogmed short shifter gira jeg bare med hånd ledde så det var sinsykt uvannt. så kan ha tatt det litt for hardt med den girkassen på s14 en man skal. noe ide om dette
Nei har ikke hørt no til det på min. men måtte forandre helt gire måten på nissanen enn mr2en, da var som du sier bare å dytte med håndleddet for å få den i gir. Syns også den var jævli treg og hard. men nå er den bare digg, ikke no problem med giring på høyeturtall. istede for å skyte den i gir, så bare føler den fram i gir :P
viss jeg holder hånda over spaken mens jeg kjører ,kan jeg kjenne spaken riste og nesten føles som den kommer ut av gira. men den har aldri hoppet ut eller hørt no gnissing igirkassa. nå er jeg vandt med å gire med denna, og girer like fort nå som jeg gjorde med mr2en, er en vanesak. du trenger bare litt nissan feeling og turbo hester :D (uten å fornærme noen toyota fans her :lol: )

Legg innLagt inn:02 jan 2005 17:22
av Oas
MR2Espen skrev:
Oas skrev:ja snakket med han, han sa det. får se til mandag. Men det var en ting jeg merket meg med bilen var når jeg girte hørte jeg sånn grinde lydd (sånn tanhjul mot tanhjul) det var bare på høyt turtall, det virket som det kom når jeg slapp clutchen, er det meg elelr er det bilen. Jeg presset girspaken oppover mens jeg slapp clutchen, den var i gir men jeg har vane av og holde girspaken opp over og på en måte støtte meg i den, kan det ha vert over saken. har du merket noe rare lyder med din vis du press gir spaken helt ned og holder den der mens du tar ut clutchen, var veldig uvannt med en så slakk og upresis girkasse, på celicaen var den dritt hard ogmed short shifter gira jeg bare med hånd ledde så det var sinsykt uvannt. så kan ha tatt det litt for hardt med den girkassen på s14 en man skal. noe ide om dette
Nei har ikke hørt no til det på min. men måtte forandre helt gire måten på nissanen enn mr2en, da var som du sier bare å dytte med håndleddet for å få den i gir. Syns også den var jævli treg og hard. men nå er den bare digg, ikke no problem med giring på høyeturtall. istede for å skyte den i gir, så bare føler den fram i gir :P
viss jeg holder hånda over spaken mens jeg kjører ,kan jeg kjenne spaken riste og nesten føles som den kommer ut av gira. men den har aldri hoppet ut eller hørt no gnissing igirkassa. nå er jeg vandt med å gire med denna, og girer like fort nå som jeg gjorde med mr2en, er en vanesak. du trenger bare litt nissan feeling og turbo hester :D (uten å fornærme noen toyota fans her :lol: )
jeg tror det var det jeg følte så jeg pressa den opp i reddsel for at den skulle oppe ut. tenker det var det, kan det ha noe med lyden og gjøre?

men nå hvet jeg jo ikke om det blir s14 da :?

Legg innLagt inn:02 jan 2005 17:25
av Oas
ST205RR skrev:
Oas skrev:nahh ^^
fin bil men...


men hva ??
men det er ikke akurrat min type bil utsende messig.

Legg innLagt inn:03 jan 2005 12:59
av spkstrp
her går det fort i svingene.. 200sx er fin :) Det eneste kriteriet den ikke tilfredstiller for meg er 4+ cyl :) Noen update ang bilkjøpet?