TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Testkjøring/treff?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#9655  av Goose

hvis det skal være en helg så please! ikke den heløga jeg jobber!
Går glipt av alt morroa i år fordi jobb helga mi kresjer! :(

#9656  av Christian

Hehe, hvilken helg er det du jobber da....?

#9657  av CelicaTurbo

hm, 4 timer kjøring hver vei for å være med på råning på en flyplass? hm, kanskje ikke så ille det? Hvis jeg lokker med hotellrom så kanskje dama blir med også? Men, bare det ikke faller på en av mine jobbhelger så? :) 7-8 og 21-22 jobber jeg..

#9659  av memo

Kom til å tenke på at det kunne kanskje vært morro å samla en gjeng til litt kjøring på Dagali flyplass?
jeg skulle gjerne blitt med, men å kjøre 100 mil en helg, for litt ratting på en flyplass, blir litt vel mye syns jeg :)

kom hit på Arctic Circle Raceway dere heller...stoor...bane ;P

#9662  av MR2turbo

Glimrende tiltak :D Skal jeg være med hadde det nok passet best i begynnelsen av Juli.. Da er jeg i Arendal, og da blir det ikke så enormt langt opp.. :)

SÃ¥ mitt forslag blir 5-6 Juli.. :wink:

#9671  av Goose

Christian, jeg jobber nå til helge og så har jeg fri neste helg så går det sånn annen hver helg.

Altså jobber i odde tall helger har fri i partall.

#9678  av CelicaTurbo

tenker dere kan se bort ifra meg,.. har lagt opp til en stram økonomi denne måneden av diverse årsaker, deriblant bilforsikringsregning for et halvår :?

#9708  av Christian

Det er bare å ha fri 2 dager i strekk, sette seg i bilen, hive seg over noen fjell, herpe dekk eller se noen andre gjøre det og drikke masse etterpå :D
Om dere er snille får dere kanskje henge etter traktoren i snøskuffe :wink:
(De testa ei kjøleskaps dør dagen etter :lol: )
Overnatting kan jeg fikse, vi har 7 hytter hjemme hos oss...ca samme standard som på støa, men det går.
Ellers er det et ok hotell i bygda, men veit ikke når de har åpent i sommer.
Juni/juli er samme for meg :)

Bare ta med andre enn toyota eiere også om de vil være med :)

#9717  av erling

Skal ikke se helt vekk fra at jeg oxo finner veien over noen fjell..

Sleping av hvitevarer og andre husholdningsartikler etter traktor burde jo alene være verd turen. :D:D Får se det mer an når det nærmer seg, men det høres artig ut med et lite treff. :)

#9726  av jumbo

Jeg trenger vel ikke presisere at jeg er klar som et egg... :D

#9729  av Goose

Helga 13-15 juni, passer den?

#9730  av Dalan

Jeg er klar som et egg, hvilken helg som helst! ;)
har ingen toyota å stilleopp med, men vil gjerne være med å se på! :D

#9748  av MR2turbo

Goose skrev:Helga 13-15 juni, passer den?
er det mulighet for en seinere dato?

#9759  av erling

Må bli seinere for min del oxo, er rett før en eksamen. Det er i en helg som er planen eller?

#9760  av Christian

Hmm, hvordan gjør vi dette da?
Hadde jo vært morro å samla flest mulig...
Er jo litt forskjell på de datoforslaga jeg har fått, så det hadde vært greit om andre også oppgir når det passer :)