Side 2 av 4

Legg innLagt inn:04 jan 2005 21:28
av sleeper
enda en god grunn til og fjerne katen... :D

Legg innLagt inn:04 jan 2005 21:30
av sleeper
enda en god grunn til og fjerne katen... :D

Legg innLagt inn:04 jan 2005 22:19
av Oas
Oas skrev:
jan-erik skrev:
Oas skrev:med ny bil i morra, og en del overskudd etter salget av min gammle bil, kommer det til å bli en del justeringer på mr2 mk3 en min.

Top secret bodykit
Spirits carbon panser
s2000 antenne
b&m short shifter
Volk GT-U 17x7 & 17x8 felger og gummi
TTE sølv trim til interiøret
Lakke bremse klosser
spyder nose badge og horn knapp
vind blokker for vinduer fra mongo^^
TTE suspension kit med stabilizator

har ikke bestillt noe enda men har fått qoute og paypal adresse til det meste av det, gidder ikek bestille før jeg har mr2 en kjipt å sitte med deler og ikke bil vis noe skulle gå galt som det allti gjør :?
Høres lovende ut!! Blir fint å få flere stylede MK3-ere her på forumet.

Jeg har et sett vind blokkere fra Mongo om du er interessert.
Hva med å kjøpe noe av det du skal ha sammen? Er på jakt etter understellsdeler, samt muligens felger.
opps har akurrat bestillt de. har du et ekstra eller likte du ikke dine?, siden de ikke var så dyre bestillte jeg de før jeg har bilen :P vis jeg ikke får bilen, da kan jeg gi dem til en annen mk3 eier ;). jeg fikk en qoute på 10 000 kr på Tein SS coilovers det er med shipping til norge.Det var fra denne siden http://www.ppeengineering.com
Har ikke fått mail til bake fra Japanparts men jeg hvet shippinga komemr ca på 5lapper siden jeg fikk qoute av dem på et kit før til celicaen. Felger hvet jeg ikke hvor jeg skal kjøpe. Hva har du sett på av under stelldeler
Jan erik: tror jeg drøyer den litt til med coil kite så jeg kan bruke pengene på noe annet, da jeg fant ut at bilen var senket noe jeg fikk vite i dag, hoved grunnen var for at det ikke skulle se dumt ut med 17 tommere og jeg tenkte jeg like godt kunne gå hele veien når jeg først begynnte men siden den er senket fra før venter jeg en stund til jeg har mere penger og legge til side (forhåpent ligg vis rundt mai tider)

Legg innLagt inn:05 jan 2005 14:59
av GT4 CS
sleeper skrev:enda en god grunn til og fjerne katen... :D
Jepp, gikk rett i fuel cut da jeg fjernet den :D

Legg innLagt inn:05 jan 2005 15:01
av Tor
Skal også fjerne min når det blir varmere i været, er tørt osv i garagen, men derimot ikke varmt :(

Legg innLagt inn:05 jan 2005 15:08
av sleeper
fuel cut på en CS?
da har du skrudd opp trykket før du fjerna katten vel?
skal vel ikke være fuel cut før ved 17psi på den?

Legg innLagt inn:05 jan 2005 15:20
av Tor
Sleeper, les siggen hannes, kjører med 1.1 Bars trykk :)

Legg innLagt inn:05 jan 2005 15:30
av GT4 CS
Om jeg ikke huskernhelt feil ladet jeg nesten 1 bar mens jeg hadde katalysatoren, det øket bra med ladetrykk ja, Bilen kutter på 1,2bar, stemmer det. Bilen lader lett 1,1 fra 2500rpm nå :)

Legg innLagt inn:05 jan 2005 15:47
av jumbo
Får vel poste litt planer jeg og da, selv om det ikek er så mye å skryte av...

- Skal ha ny 3" eksos, fra DP og bak.
Håper å få fatt i et HKS anlegg likt det Markus hadde før, selv om jeg innbiller meg å ha hørt rykter om at det er ute av produksjon (noen som kan bekrefte/avkrefte dette?)

- Coilovers/envt. separate dempere og fjærer.
Senking+stiving er hvertfall et must


Tror det er ganske nøyaktig så mye jeg har råd til på ett år :/

Legg innLagt inn:05 jan 2005 15:55
av erling
jumbo skrev: - Coilovers/envt. separate dempere og fjærer.
Senking+stiving er hvertfall et must
KW har forresten begynt å produsere TüV-godkjente Coilovers til SW20. Koster 15-1600 euro. Tenk noe så vakkert... :cry: :D

KW gewindefahrwerke til MR2
:wink:

Legg innLagt inn:05 jan 2005 22:10
av jan-erik
erling skrev:
jumbo skrev: - Coilovers/envt. separate dempere og fjærer.
Senking+stiving er hvertfall et must
KW har forresten begynt å produsere TüV-godkjente Coilovers til SW20. Koster 15-1600 euro. Tenk noe så vakkert... :cry: :D

KW gewindefahrwerke til MR2
:wink:
De har også til MR2 MK3. Men kommer vel på rundt 16.000,- inkl. mva. Dvs. 5-6000,- mer enn en f.eks et Tein kit. Dyrt bare for å få med Tüv papirer, selv om det er greit å ha da.

:idea: Noen som vet hvor nøye de sjekker papirene ved godkjenning? Hva med å ta utskrift av dokumentene til KW og bruke de på et Tein kit for og få det ført inn i vognkortet?

Legg innLagt inn:06 jan 2005 15:11
av erling
De sjekker nummer på fjærene mot papirene. Så da må du lime riktig nummer på fjærene. :)

Til SW20 er Tein dyrere enn KW trodde jeg..

Legg innLagt inn:06 jan 2005 15:17
av Dalan
Det spørs jo akkurat hvilket sett du skal ha det da..
Til SW20 ihvertfall har Tein flere forskjellige sett, med dertil forskjellige priser :)
Men hadde jo vært kjekt med et godkjent sett da.. :D

Legg innLagt inn:07 jan 2005 13:10
av EilertseN
Jess.. da var understellet på tur! :)

4 KYB/AGX justerbare dempere 2700kr (
TeinS tech senkesett 1800kr

disse prisene er ink. alt.. levert meg hjemme. :) synes ikke de var så ille nei...

Legg innLagt inn:01 mar 2005 21:42
av EilertseN
ja da var demperne og senkesettet kommet,har også fått tak i DVD spiller og 7" indash LCD - tft skjerm som er montert. Skal ta bilde av dette så snart som mulig..