TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Landstreff Nord 2005

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#80746  av ST205RR

for 100 kr kommer du og bilen din inn på treffet,da kan man ferdes fritt inne på ommrådet og kan stå parkert i lag med alle andre fra ts-ogn
når man har betalt kan man komme/gå som man vil.
(dvs kjøre til byen en tur og komme til bake senere eller neste dag)

for folk som sitter på i bilene eller parkerer utenfor ommrådet å går inn koster der 50 kr pr pers i år :D

men legger du på 250 kr til kan du ta ett par runder(jeg mener mange runder) på banen vist man vil...
å det vil du mest sannsynlig etter å stått å sett på di andre ei stund !!!

så mitt tips er betal 350 kr så har du ialle fall muligheten til banekjøring

at det er rått å kjøre på banen kan vel sikkert noen av di andre som også kjørte sist bekrefte.....

morten,jan-erik, markus hallo.... enybody ?

#80752  av Speeder

ST205RR skrev:for 100 kr kommer du og bilen din inn på treffet,da kan man ferdes fritt inne på ommrådet og kan stå parkert i lag med alle andre fra ts-ogn

for folk som sitter på i bilene eller parkerer utenfor ommrådet å går inn koster der 50 kr pr pers i år :D

men legger du på 250 kr til kan du ta ett par runder(jeg mener mange runder) på banen vist man vil...

at det er rått å kjøre på banen kan vel sikkert noen av di andre som også kjørte sist bekrefte.....

Nå har ikke jeg kjørt på akkurat denne banen, desverre, men får den latterlig lave summen ekstra det koster å kjøre er det ingenting å lure på :!:

Man må jo ikke presse bilen\sjåføren max heller, hvist man i stede har lyst til å lære litt sporvalg og den slags. artig er det uansett. Betal for å kjøre, når du først skal dit.

#80761  av jan-erik

ST205RR skrev:for 100 kr kommer du og bilen din inn på treffet,da kan man ferdes fritt inne på ommrådet og kan stå parkert i lag med alle andre fra ts-ogn

Den prisen der er latterlig lav. For en dag på Gatebil er det vel fort nesten det dobbelte bare for å komme inn med bilen din og kjøre på bane. Og ACR er ti ganger bedre enn Rudskogen og Våler tilsammen.

Kan bekrefte at banen er helt rå. Banen er kupert, og har svinger i forskjellige hastigheter, samt at du får opp bra fart der. Er avansert bane å kjøre som er kjempemorsom. Synd den ligger 100mil unna, slik at det bare blir 1 tur i året :-(.

Har meldt meg på Sommertreff sin påmelding, kan jeg bare melde meg på i linken her i stedet nå? Sparer jo svimlende 50 kr da :lol:

#80772  av ST205RR

NEI ingen påmelding her...
meningen er at alle melder seg på hos sommertreff og betaler direkte til dem

vi vil bli markert med rødt på deres liste,og om vi har betalt eller ikke
(så slipper vi flere lister/kontoer og mulig rot :D )

alle fra ts-ogn betaler 350 kr men OBS :shock:
----------------------------------------------------------------------------------
dette forrutsetter at dere betaler inn til dem før 1 april !!!!!
----------------------------------------------------------------------------------

samme er for overnatting,1 april ellers gjelder vanlige priser :(

så da kan du jo bytte pussegummi å fortsatt ha råd til banekjøring jan-erik :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#80774  av blixern

vel jeg meldte meg på før dette kom opp, vil jeg fortsatt få rabatten eller ?

har ikke betalt ennå da...

#80793  av tojo

blixern skrev:vel jeg meldte meg på før dette kom opp, vil jeg fortsatt få rabatten eller ?

har ikke betalt ennå da...
Du får rabatten så lenge du er ts-ogn`er, og forhåndsbetaler før 1 April. :wink: Er det du som er nr 48 Blix som er påmeldt på http://www.sommertreff.no ?

#80931  av Morten

ST205RR skrev:at det er rått å kjøre på banen kan vel sikkert noen av di andre som også kjørte sist bekrefte.....

Tja, vet ikke om det er akkurat meg du vil ha til å bekrefte hvor gøy jeg hadde det når jeg kjørte på ACR... :wink: :mrgreen:
meeen... ble jo så sjuk av å bare sitte på at jeg er påmeldt i år også til et nytt forsøk! :P

Til alle som ikke var der ifjor: anbefaler på det sterkeste å ta dere en tur!!!!!!

#80946  av GT4 CS

Hehe, selger de dekk og, blir sikkert bare fillene igjen etter en helg på den asfalten på acr :)

#80947  av ST205RR

Morten skrev:
ST205RR skrev:at det er rått å kjøre på banen kan vel sikkert noen av di andre som også kjørte sist bekrefte.....

Tja, vet ikke om det er akkurat meg du vil ha til å bekrefte hvor gøy jeg hadde det når jeg kjørte på ACR... :wink: :mrgreen:
meeen... ble jo så sjuk av å bare sitte på at jeg er påmeldt i år også til et nytt forsøk! :P

Til alle som ikke var der ifjor: anbefaler på det sterkeste å ta dere en tur!!!!!!

Var jo i håp om at noen av dere som bor litt sør i landet og har kjørt på div andre baner dær nede, kunne si noen ord om ACR i håp om at så mange så mulig kommer :D

hørte jeg at noen kunne dra i gang div kolonner ......?????

siden vi er sammarbeids klubb til sommertreffet denne helgen og fått "gunstige villkår" hadde det jo vert greit om vi klarte å markere toyota litt dær :D

håper du satser på mere enn 3 runder i år morten :mrgreen:

#80948  av GT4 CS

Er det noe verksted i nærheten der man kan låne leie sånn tilfelle noe ryker. Greit og vite det, så tørr man satse alt bilen har og gi og :)

#80953  av memo

Om det virkelig står om, så har vi et verksted vi kan leie ut til en slant..
plass til 5 biler, men står sikkert et par der fra før av..

#80955  av GT4 CS

Kjekt og vite, pluttselig ryker clutcn eller noe , og man setter jo ikke bil på verksted så sant det ikke er garantisak :) Har dere noe filming fra acr som frister oss? Litt motivasjon :)

#80956  av Morten

ST205RR: he, he, satser på mer enn tre i år ja (ble jo bare 2 i fjor :cry: )

Til alle dere som aldri har vært på ACR må jeg bare si at det er en KONGEBANE! En annen liga enn Rudskogen og Våler i mine øyne :wink:

#80957  av Ã¸xseth

Morten du har jo reve :roll:

#80959  av Morten

øxseth skrev:Morten du har jo reve :roll:
Er der så ofte jeg har mulighet jeg! :D
...men var jo stort sett uten bil i år etter ACR-turen...

..og Reve og ACR kan jo ikke akkurat sammenlignes da.. :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 23