Side 2 av 2

Legg innLagt inn:11 jan 2005 22:02
av Gjertsen
funkes skrev:Den intercoleren der virket upraktisk :)
Enig der.
Er jo en grunn til at det er luftINNtak på vanlig Gt4 og ikke CS panser.
tviler på den får nok luft forfra.

Legg innLagt inn:12 jan 2005 00:12
av Remi
e det ikke 1 panser for inluft og et for utluft ? altså forskjell GT4 og cs ?

Legg innLagt inn:12 jan 2005 00:21
av Tor
funkes skrev:Den intercoleren der virket upraktisk :)
Hva som er upraktisk med den da? Er luftavkjølt, liker du den ikke er det bare og røske den vekk og frontmontere en :) Stort verre er det ikke.

Legg innLagt inn:12 jan 2005 00:23
av Tor
Remi skrev:e det ikke 1 panser for inluft og et for utluft ? altså forskjell GT4 og cs ?
CS har ikke luftinntak på panseret men luft uttak siden IC er vannøvkjølt.
Vanlig GT4 har luftinntak som på Impreza Turbo osv pga luftavkjølt IC.

Legg innLagt inn:12 jan 2005 14:17
av funkes
Tor skrev:
funkes skrev:Den intercoleren der virket upraktisk :)
Hva som er upraktisk med den da? Er luftavkjølt, liker du den ikke er det bare og røske den vekk og frontmontere en :) Stort verre er det ikke.
Rett og slett at den luftavkjølte intercooleren ikke får noe luft å kjøle seg med. Det er for meg upraktisk.

Legg innLagt inn:12 jan 2005 14:33
av Tor
Joa, er jo et CS panser som er på bilen, skjønner hva du mener :)