Jobbet som en gal i ukene før gatebil. Styreenheten kom bare seks dager før gatebil, så det ble litt hektisk kan man si.
Mangler fortsatt bredbåndslambdaen... ting tar tid
Subbene kom heller ikke til helga

Så jeg måtte slenge inn to boss elementer istedenfor.
Hadde tatt meg fri fredagen for å kjøre på banen, men pga det dårlige været ga jeg faen

Lørdag dro jeg avgårde med nytt mot i samme drittværet som fredagen.... Rakk to runder før turboslangen hoppet av på den værste møkkaplassen under støtfangeren

På leting etter nye klemmer (fordi den som satt der lå igjen på banen) fikk jeg heldigvis tak på fire stk. satt på to kraftigere klemmer på hver skjøt.
Og la ut på banen med nytt mot

Men på slutten av dagen kunne det ha tatt VELDIG brått slutt.... returslangen på turboen sprakk og olja fosset ut nedover langstrekka med etterfølgende tåkelegging. kjørte inn i pitt uten å vite hvor alvorlig det var. Ble sannsynligvis reddet av en overvåken tilskuer som så at olja fosset ut på bakken ved høyre forhjul, fikk derfor stoppet bilen i tide. Ble hentet av falck. Etter et par timers skruing kunne jeg gladelig konstantere at alt fungerte igjen
Glad og fornøyd satte jeg igjen kursen mot våler på søndag i bra vær

etter kort tid kunne jeg bare konstatere at synkroniseringa på tredje gir var helt borte

Dette er nå bestilt fra Japan, som tar noe tid
Lucky me
Klarte å svi av 1 1/2 tank bensin likavel