TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ourom Racing MKIV Supras [Oppdatering vÃ¥ren 2009]

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#107946  av Turbotrille

Mye finere felger i år enn ifjor synes jeg... :D

Ellers er denne bilen helt rå, fortsatt imponert etter Våler ifjor, da bilen ble brukt på banen fredag, lørdag og søndag for så at taket ble tatt av søndag kl. 17.30 og bilen bare ble kjørt vekk fra området som om den bare hadde stått på utstilling hele helgen. :D:D:D

#107981  av elino

Turbotrille skrev:
Ellers er denne bilen helt rå, fortsatt imponert etter Våler ifjor, da bilen ble brukt på banen fredag, lørdag og søndag for så at taket ble tatt av søndag kl. 17.30 og bilen bare ble kjørt vekk fra området som om den bare hadde stått på utstilling hele helgen. :D:D:D
hehe det er supra det :D :D :D

#107985  av espenk

Damn, det var fine felger :)
Eneste som mangler i motorrommet nå er vel en rødlakkert topp? :D

#108207  av lexusmann

OH, NO for en vogn!!!! :shock:
Mangler jo ingenting den, der... :D

#108603  av elino

Edit: Noe av informasjonen er slettet :wink:

Are er strålende fornøyd med at bilen motormessig blir ferdig til gatebil i helga. Men ennå mangler noen komponenter til stereoen som vi håper dukker opp i morgen....
Sist redigert av elino den 04 jan 2007 20:18, redigert 2 ganger totalt.

#108623  av Dalan

Fine tall det, blir moro å se på banen i helga :)

#108751  av @lpher

Nice! :D Åssen stereo-oppsett blir det i år da? :)

#108758  av Tore

Jaså, ser bra ut dette, spørsmålet er: Tør du å ta denne med til ACR i år, eller har du marereitt fra i fjor? :shock:

Du må hvertfall komme på ett av treffene her oppe!

Tore
Sommertreff CREW
(som snart har MkIV!)

#109578  av Turbotrille

Kjekk bil å se på banen i helgen, var ikke så mye drifting, og jeg satt litt teit passert i forhold til å se hvordan den gikk, men inntrykket jeg fikk fra svingen der du kan svinge av banen var veldig bra. :D

Er det forresten dere som driver Ourom Auto som ligger like utenfor Elverum? Har ikke tenkt over det før vi kom torsdagen. :roll:

-Edit- Så i presentasjonstråden at det var det ja.
Herregud så lite flink jeg er til å lete etter info på egen hånd. :roll:

Uansett, feit bil. :D:D:D
Sist redigert av Turbotrille den 24 mai 2005 22:15, redigert 1 gang totalt.

#109837  av mr.ourom

@lpher skrev:Nice! :D Åssen stereo-oppsett blir det i år da? :)
Alle komponenter blir siste nytt fra Audiobahn. Spilleren er årets toppmodell fra clarion. Bassene som var det siste jeg manglet ankom i dag. Intergrert skjerm i dashen og en mindre facelift i bagasjerommet
Vedlegg
immortal.jpg
immortal.jpg (12.17 kiB) Vist 4517 ganger
A275HCT.jpg
A275HCT.jpg (35.85 kiB) Vist 4515 ganger
AMX_light_01.jpg
AMX_light_01.jpg (15.68 kiB) Vist 4512 ganger

#109850  av mr.ourom

Tore skrev: spørsmålet er: Tør du å ta denne med til ACR i år, eller har du marereitt fra i fjor? :shock:

Du må hvertfall komme på ett av treffene her oppe!

Tore
Sommertreff CREW
(som snart har MkIV!)
Nei, jeg har ikke mareritt fra i fjor :)
Bilen blir ikke klar til det første treffet, men det kan hende jeg tar turen opp i august

#109859  av MR2turbo

grattis med bra tall på dynoen da! :) fikk kikket litt på bilen på søndagen, nydelig bil ;)

Men hva skjedde på lørdagen? oljelekkasje?
 #109865  av mr.ourom

Jobbet som en gal i ukene før gatebil. Styreenheten kom bare seks dager før gatebil, så det ble litt hektisk kan man si.
Mangler fortsatt bredbåndslambdaen... ting tar tid :evil:
Subbene kom heller ikke til helga :( Så jeg måtte slenge inn to boss elementer istedenfor.

Hadde tatt meg fri fredagen for å kjøre på banen, men pga det dårlige været ga jeg faen :( Lørdag dro jeg avgårde med nytt mot i samme drittværet som fredagen.... Rakk to runder før turboslangen hoppet av på den værste møkkaplassen under støtfangeren :( På leting etter nye klemmer (fordi den som satt der lå igjen på banen) fikk jeg heldigvis tak på fire stk. satt på to kraftigere klemmer på hver skjøt.
Og la ut på banen med nytt mot :D Men på slutten av dagen kunne det ha tatt VELDIG brått slutt.... returslangen på turboen sprakk og olja fosset ut nedover langstrekka med etterfølgende tåkelegging. kjørte inn i pitt uten å vite hvor alvorlig det var. Ble sannsynligvis reddet av en overvåken tilskuer som så at olja fosset ut på bakken ved høyre forhjul, fikk derfor stoppet bilen i tide. Ble hentet av falck. Etter et par timers skruing kunne jeg gladelig konstantere at alt fungerte igjen :D :D

Glad og fornøyd satte jeg igjen kursen mot våler på søndag i bra vær :lol: etter kort tid kunne jeg bare konstatere at synkroniseringa på tredje gir var helt borte :evil: Dette er nå bestilt fra Japan, som tar noe tid

Lucky me

Klarte å svi av 1 1/2 tank bensin likavel :wink:

#109879  av elino

Og her er noen bilder... :roll:
Vedlegg
Lykkelig uviten om hva som venter...
Lykkelig uviten om hva som venter...
VÃ¥ler220505 03.jpg (20.82 kiB) Vist 4481 ganger
Oljelekkasje...
Oljelekkasje...
VÃ¥ler220505 02.jpg (71.74 kiB) Vist 2320 ganger
Her dyttes det...
Her dyttes det...
VÃ¥ler220505 01.jpg (54.34 kiB) Vist 2313 ganger
Etter litt om og men fikk de bilen på planet.
Etter litt om og men fikk de bilen på planet.
VÃ¥ler220505.jpg (66.04 kiB) Vist 2329 ganger

#110844  av @lpher

mr.ourom skrev: Alle komponenter blir siste nytt fra Audiobahn. Spilleren er årets toppmodell fra clarion. Bassene som var det siste jeg manglet ankom i dag. Intergrert skjerm i dashen og en mindre facelift i bagasjerommet
Hadde middag med Geir Holid i går...og han kom med historien om Audiobahn bassene..og de rimelige boss elementene som spilte rått ja! :D

DXZ958 headuniten ser bra ut den ja...vurderer den selv :)

Men...integrert skjerm i dashen? ...i stedet for passasjer-airbag da? :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 26