Christian skrev:FireWalk skrev:
...MR2 er jo pen i utgangspunktet.. skjønner kke hvorfor så mange på død og liv skal sette på styling som frarøver bilen dens orginale utseende totalt! da er et jo ikke MR2 lenger... kun på innsiden.. er enkelte folk flau over at de har MR2 og må prøve å skjule det på best mulig vis eller? jeg trodde at det å ha en MR2 er noe man kan være stolt over.. men har vel kanskje tatt feil jeg da siden så mange prøver å skjule hva slags bil det egentlig er?...
Du vrir jo ikke lite på det heller da
Hvorfor er dere så iherdige motstandere av å henge på litt plastikk/glassfiber? Personlig så liker jeg at bilen min er anneledes enn alle andres, og da holder det ikke at det er montert hvite blinkere foran 
Nå tror jeg dere har missforstått meg litt. Jeg har planer om å annskaffe meg styling til min MK2 selv jeg, og er i prinsippet helt enig i at det er kult å ha en bil som skiller seg litt ut. Det jeg mente var at man bør la en MR2 være en MR2 og en Ferrari være en Ferrari. Å sette Ferrari styling eller Supra styling på en MK2 blir for meg helt borti natta.. hva er vitsen? da får de kjøpe seg en supra da.. Sånt syntes jeg bare ser latterlig teit ut. Alle skjønner at det ikke er verken en Ferrari eller supra, og vedkommende blir sett på som en wannabe. Dessuten foringer det ryktet til MR2en på den måte at det sender signaler om at visse eiere slettes ikke er fornøyd med utseendet på denne bilen, og setter på styling som får den tl å se ut som en helt annen bil. Dermed tenker folk at de er missfornøyd med MR2en, og heller skulle hatt en annen, men kanskje ikke har råd til det. Mr2en er vel sånn billig japsedritt det sikkert, så hvem som helst kan kjøpe en for deretter å style den som en Ferrari eller noe annet tøft. MR2 er iallefall ikke Tøft tydeligvis.
For å sette det litt på spissen da (som vanlig). Styling har jeg ingenting imot! Styling som kan å en MR2 til å se ENDA råere ut er jo bare nydelig. Men når man prøver å få den til å se ut som en bil av annet fabrikat og modell da blir det litt HARRY rett og slett... MR2ene har et nydelig design orginalt, og det finnes veldig mye styling til disse bilene. oppgaven til stylingen er som regel å fremheve linjene til bilen slik at den blir lagt bedre merke til. Noe styling er bedre enn andre til akkurat dette, men valget er individuelt.
Dette med styling har vært diskutert mye før og alle har forskjellig smak, noe som er helt greit. Det eneste jeg ikke vil rikke meg på er dette med å style opp bilen for at den skal se ut som noe den ikke er.
Jeg har samme oppfatning som Erling ang dette. ->
La MR2 være MR2, så spiller det ingen rolle for meg hvordan dere styler bilen deres. la meg bare slippe å se en MR2 Ferrari eller MR2 Supra

hehe..