Dalan skrev:Jeg har de her på PC'n min, fått fra Christakk skal du ha. da slapp jeg å lete frem papirene igjen

Dalan skrev:Jeg har de her på PC'n min, fått fra Christakk skal du ha. da slapp jeg å lete frem papirene igjen
mr_2 skrev:En ting tilmine er ikke faste.. de står likevel støtt som fjell, selv om reimene ikke er festet. reimene er der egentlig mest som en sikkerhet i tilfelle man kræsjer.. synes det er greit å ha de løse, spesielt på førersiden.. siden jeg må flytte til sides subkassen litt når jeg skal åpne motorlokket bak![]()
Jeg lurer på hvordan dere andre har festen suben...
har sett en løsning der man bruker reimene for takglasset til å holde kassen,men jeg føler at dette blir litt "bondeolas hobbymekanikk"![]()
Det er vel andre måter å fixe dette på?
mr_2 skrev:ok...kansje borrelås under for å være på den sikre sia...Jeg har to 10" punch da.. de gamle HE sub'ene.. tilsvarer P2 sub'ene i dag. Det spiller ganske høyt og veldig pent.. vil tro at èn sub skulle funke ganske bra også. Når jeg går for en oppgradering med nye sub'er og nye kasser, skal jeg ta bort de originale sub-kassene og sette de nye helt nede på gulvet. og så skal jeg lage festeanordning til å henge targatakene på fremsiden av sub kassene.
Men jeg hadde tenkt å bare ha en sub,jeg vil også ha plass til takglasset ser du![]()
Blir det for puslete med en 10"?(rockford punch)
mr_2 skrev:Noen som har et frontsett å anbefale?hva slags prisklasse snakker vi ?
Jeg klør i fingrene etter å begynne...mangler bare cash![]()
Er ikke gøy å være permitert
mr_2 skrev:gopris?"d kan eg liga"!!!yepp! bare send PM og si i fra om hvor mye du vil legge i det, så skal vi se hva vi klarer å få spadd frem her![]()
For tiden er jeg jo permitert fra jobb,og Aetat hiver jo ikke akkurat penger etter megMen kan jeg ikke ta kontakt når jeg har fått orden på økonomien?