Jeg sjekket litt ang. de lyktene, og var i ferd med å bestille direkte fra Rogue Systems i England, blir desidert billigst på den måten. De er lagd i Tyskland, har E-merke slik at de er godkjente for bruk her (går jeg ut ifra), leste en plass at de kommer med Hella H7 pærer. Alt er inkludert i pakken, så man trenger ikke noe ekstra modifikasjoner.
Men nå begynner det jo å bli så lyst ute at det er sjeldnere at lyktene må poppes opp. Tror jeg bestiller til neste vinter!
Jeg bestilte sånn low-rise anordning via Ebay for £15 inkl. frakt. Var bare en vippebryter (tynn metallpinnebryter) som jeg monterte på dashbordet v/ve.kne, og en lang kabel inkl.sikring som skal kobles i sikringsboksen fremme der lyktemotoren styres. Veldig enkelt, men det blir ikke noe kjørelys

Når bryteren står nedover funker lyktene som normalt, men med bryteren i nullposisjon kommer bare lysene på, og man må dytte bryteren oppover for at lyktene skal begynne oppturen. Så de går gradvis opp ved hvert dytt på bryteren, og hovedlysene må skrus av for at de skal komme ned igjen.