TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Treff i Bergen?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#91445  av GT_rider

Greit ser om jeg tar turen....har mine tvil, men.....

#91446  av Kjelliken

:D og vi har vekket kenneth ha haha kansje vi får ham med også.. han må bare komme seg ut av sengen først

:oops: :roll: :D :twisted:

Davar også bilen vasket og står nå i solen og tørker litt.. :D

Faen det var kaldt og vaske bilen brrr.... 8)

#91449  av Kjelliken

:shock: Glemte jeg og si at snurre kommer.. :roll: og per... :twisted:
kommer seg nå gutter jeg vil tro vi er der sånn ti over to.. :roll: snest de skal se om de kommer seg inn her til 1330 de som kommer her fra Askøy
:wink:

:D Sender en siste mail herifra sånn 1340 med siste oppdatering så følg med karer... 8)

#91457  av GT_rider

Jeg kommer. Tar med en kompis som er minst like bilinterresert som meg....altså to herfra

#91463  av Kjelliken

:D Ja da kjører meg per og doffy fra øyen de andre kommer etter hvert, Snurre har litt start problemer, men får hjelp av wilmann.

Så de kommer så snart de er klar Amund og resten av gjengen fra byen treffer vi der om kunn kort tid. ses snart da folkens.. :wink:

#91514  av kennethx

Kom jo litt folk, tok noen bilder....

Bra celica oppmøte :D
Vedlegg
Nettopp :)
Nettopp :)
IMG_1449.JPG (280.26 kiB) Vist 2094 ganger
Og hva skjer når du popper hoodn'?
Og hva skjer når du popper hoodn'?
IMG_1448.JPG (318.25 kiB) Vist 2088 ganger
Levin poppa hoodn'
Levin poppa hoodn'
IMG_1441.JPG (377.56 kiB) Vist 2091 ganger
Celicaene fra andre siden
Celicaene fra andre siden
IMG_1446.jpg (690.16 kiB) Vist 2092 ganger
Celicaene linet opp
Celicaene linet opp
IMG_1444.jpg (641.99 kiB) Vist 2093 ganger

#91577  av Kjelliken

:D Må jo bare si at oppmøtet var bra, enda det skulle ha vert flere toyotaer på treffet... vi nevner jo så klart i sympati med de som har bilene ikke helt i kjørbar stand for tiden og bilr desto mer mesunnelig nor de kommer på veien igjen.. så nok om det.. Helt konge vær var det også godt oppmøte gutter.. :wink:

#91581  av GT_rider

Ja...må si det var litt folk.. Kjekt å se hvem folk faktisk er, siden dette var mitt første live-møte med noen av folka her inne..
Litt amputert, siden kompisen min tok med dama si uten at jeg visste om det, og hun var litt utolmodig. MÃ¥ ta litt hensyn av og til. :)
Kommer igjen sterkere og alene neste gang :D

kennethx: godt du foreviga bilen min uten skiltnr :wink:

#91613  av spkstrp

ja var bra det der.. må gjentas ved neste solfylte annledning.. nå bare snør det :x

#91630  av spkstrp

hehe :) Sku bare hatt 4wd eller rwd i alle fall ;) :twisted:

#91653  av GT_rider

Er bare en evig saltlake i bergen nå..nett kommt hjem, bedre å kjøre på rein snø.. Bare synd den er så kram, litt stress å komme frem :?

#91660  av kennethx

Lagt brei stort sett mesteparten av veien til jobb i dag :shock:

OG kjørt forbi en hiace, som ikke klarte henge på en SCOTER på svingete vei, og så dro jeg forbi scoteren også så klart. Lå bak dem begge et stykke, scoteren lå å sladdet gjennom svingene, men det gikk for seint :roll:

#91672  av GT_rider

Står mere respekt av å kjøre scooter på slikt føre enn å kjøre carlos.. :wink:

Vet jeg alt om :lol: Ett par stygge erfaringer fra min tid med moped og scooter :roll:

#91774  av kennethx

Er direkte teit å kjøre scooter på snø/is dekkede veier, men det som var ennå mer teit var at Hiacen ikke holdt følge en gang...