TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Polering av felg...

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)

#94908  av Tor

Bilde 4
Vedlegg
Picture 029.jpg
Picture 029.jpg (23.12 kiB) Vist 2590 ganger

#94909  av Tor

Leste på 200SX forumet at dere kan lakke felgene også i ønsket farge? Kan disse 4 lakkes hvite? For den nette sum av kr?

#95049  av Felgservice

Tor skrev:Leste på 200SX forumet at dere kan lakke felgene også i ønsket farge? Kan disse 4 lakkes hvite? For den nette sum av kr?
Pm Sendt!

#108316  av kaimagne

Da har jeg en date med dere i morra tidlig! Har fått høydeforskjell på begge felgene på venstre side, etter et lite trivelig møte med en hard kant på veien inn til Rygge flystasjon. Har avbalansert dekkene, men det hjalp ikke spesielt mye, så nå tuter jeg oppover til Askim for å få fiksa det der. Skal bli spennende å se hvordan dere fikser det der! :)

#108703  av Kaizern

Steinsprang skader på felg er noe dritt:(

#108716  av kaimagne

Dette er ikke steinsprang... Har et bilde fra selve hullet, uten at det er av verdens beste kvalitet. Det var selvsagt sånne groper i alle fire hjulspor på den veien, og det kom bil i mot, så jeg hadde ikke så mye valg, dessverre. Som du ser av selve dekket, så er støtdemperne omtrent helt ute, mens de tre resterende dekkene står flatt. Dyp grop ja!

Måtte faktisk rette alle fire felger. Jobben ble gjort bra da, for all del, men det kosta jo 3200 kroner uansett. Tenkte å la kommunen få betale den regninga der, og har også noen flere kolleger på flystasjonen som har opplevd det samme. Felles krav, muligens?
Vedlegg
grop i veien.jpg
grop i veien.jpg (43.09 kiB) Vist 2437 ganger