teknikeren skrev:Det lønner seg å ha forsikkringen på seg selv fra første stund -> dvs fra du kjører opp og kjøper din første bil! For da er det billigere når man kommer i en alder slik at man må ha hus og bil og forsikkringer
Mange forsikkrings selskaper er jo snille med ungdom og noen les if vill ikke ha unge menn som kunder, en på jobben som er 21 har kjøpt sin første bil en 90 mod mr2 og forsikkringen var vanvittig uansett hvilket selskap og han endte opp med å ha den på mora sitt navn.
Var ikke dette litt off topic?...
Joda.. litt offtopic, men hva gjør nå det

Ja det lønner seg å spare opp bonus fra første stund. man får ikke njoe mere i bonus om man begynner å spare i en alder av 25, enn om man er 18. Så viss paulsen86 starter oppsparinga si når han er, ja si 25, så har han en hel del år før han har like stor bonus som meg som begynte når jeg var 18.
Ja gjensidige er ganske snill mot oss unge. De lar oss forsikre de fleste biler, men ikke alle. Greit de tar en vanvittig pris, men de gir oss ihvertfall igjen ungdomstillegget viss man kjører skadefrit til man er 23, tror jeg det er, eller er det tre år. Er ikke helt sikker.