TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Sommertreff pÃ¥ Dagali 12-14 August (Landstreff sør)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#96898  av Kjelliken

:D blir jo to måneder etter det treffet så det skal vel gå greit håper jeg jeg er i allefall interesert må se datoen litt ann først. at det ikke krasjer med noe anet.. første helgen i august er jeg i allefall opptatt.. :wink:

#97089  av FireWalk

hehey! dette høres ut som noe for meg :)

#97092  av sw20

kommer e.......... konge,,,!!!

#97116  av lexusmann

Ehhh.....Dette har sikkert vært oppe før, men hvor er dette ??? Er visst ikke helt på topp i geografi... :oops:
Sist redigert av lexusmann den 30 mar 2005 22:36, redigert 1 gang totalt.

#97117  av CelicaTurbo

Det er rett sør for Geilo ;)

#97118  av lexusmann

Ahh, da er det i alle fall ikke så veldig langt å kjøre...Men vet ikke om jeg gidder å svive oppover med min rolla 1.3......Ser ikke så veldig fresh ut, akkurat :) Men hvis jeg hadde klart å skrape sammen peng til noen 17 tommere og senkefjærer, så kanskje....

#97178  av Johnny_Bravo

Jeg er med. men jeg syntes vi skulle få ta med noen kamerater utenfor TS-OGN da. det blir litt mer liv hvis fler møter.

Jeg er med uansett. Informer meg gjerne videre

#97234  av jan-erik

Hva med å få denne posten "Sticky"?

#97235  av sw20

og hva med å forandre topic til ts-ogn Sommertreff på Dagali i August

#97259  av CelicaTurbo

da er det gjort.. :)

#97826  av CelicaDeath

Sounds like a good plan!

#97827  av Azrael

Dette høres jo helt konge ut, jeg er ihveretfall med.
HÃ¥per bilen er klar til da :D

#98009  av Elzin

kunne noen lagt opp ett kart på hvor i sør dette er? er det ved oslo? jeg fant mange Dagali i norge på gulesider :) men jeg kommer så sant bilen fortsatt sviver :)

#98014  av GT_rider

CelicaTurbo skrev:Det er rett sør for Geilo ;)
SÃ¥. Er det svar godt nok.
Ca ett kvarter å kjøre fra geilo, mot en eller annen dal som jeg ikke er 100% sikker på navnet på. Nummedal??
Har nå farta min del bort i der, men aldri tatt tida :wink:

#98018  av CelicaTurbo

Ved Geilo tar man sørover mot Kongsberg om jeg husker rett, har kjørt der en del ganger så jeg burde egentlig vite det. Det er ikke så langt fra Geilo da, kanskje 15 minutter som GT_rider skriver men jeg vil vel tippe nærmere 30?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13