TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Streetmeet 16.April

• For planlegging av treff eller små møter
For planlegging av treff eller små møter

#97330  av Magne

Dette street meet'et her... er det no som skjer hvert år? happening liksom... mange biler som kommer? Eller bare slik en ts-ogn ting?

#97414  av GT4 CS

Er en hel haug med folk ogbiler som samles og står og prater skit hehe.
Kommer jeg iallefall, nesten så man skulle lagt på vinterdekka og spinni donut's for anledningen hehe

#97447  av Magne

Flott!! Er det jeg håpet på! hehe... jeg kommer dit ja.. håper bare felga mine er på plass innen den tid... :?

#98592  av FireFox

Ser ut som om det er endel av dere som kommer :) det er bra :)
Litt kjiipt at jeg ikke får stylinga mi før etter treffet :cry: , så dere må ikke bli skremt om dere ser en någet... umm... "modifisert" styling forran på bilen min *kremt* har vært en liten tur i skogen i vinter skjønner dere.. *kremt* :oops: :oops: :oops:

#98594  av GT_rider

celicat23 skrev:
kaimagne skrev:
celicat23 skrev:Siden det er i nærheten så fyrer jeg vel opp yaris verso'n og tar en tur innom.
Yaris?
Hallo mann, det er ikke stor fare for saltangrep nå...få ut grombilen! ;)
Desverre, celica'n blir ikke å se på noen treff i det hele tatt.
:shock: Hvorfor??

#99052  av ErikG

Noen som er med på felleskjøring fra Motorfestivalen?????

#99232  av FireFox

ErikG skrev:Noen som er med på felleskjøring fra Motorfestivalen?????
Jup, helt klart! 8) meneh.. drar vell så sent som mulig fra motorfestivalen? det skjer jo lite på streetmeet før sånn 8-9 tia?

#99264  av grimfer

Jeg regner med at jeg kommer en tur jeg også. Får besøk av brorsan denne helga, og jeg må jo vise han kulturtilbudet på denne siden av landet! :D :D

Hvis det skal bli felleskjøring fra motorfestivalen, kan man vel ikke dra før det nesten stenger? Her må man bruke den tiden man har, tror jeg.

#99273  av jumbo

Jeg tar sikkert en tur, dersom jeg ikke blir stuck på jobb...

#99296  av celicat23

GT_rider skrev:
celicat23 skrev:
kaimagne skrev: Yaris?
Hallo mann, det er ikke stor fare for saltangrep nå...få ut grombilen! ;)
Desverre, celica'n blir ikke å se på noen treff i det hele tatt.
:shock: Hvorfor??
Flere ting egentlig. Ene er det at jeg bygger bilen for min egen del, og på godt norsk driter i hva andre syns eller mener om den. Så er det det at det ligger ett 34" aluminium balltre i bilen, som jeg kommer til å bruke på folk som tar på bilen. Og da blir det så mye stress og mas med snuten etterpå, så jeg lar bilen stå hjemme. For på treff som dette så er det alltid noen mindre begavede mennesker som må pelle på andre sine ting.

Så...Yaris verso! Konge bil.

#100529  av FireFox

Flere ting egentlig. Ene er det at jeg bygger bilen for min egen del, og på godt norsk driter i hva andre syns eller mener om den. Så er det det at det ligger ett 34" aluminium balltre i bilen, som jeg kommer til å bruke på folk som tar på bilen. Og da blir det så mye stress og mas med snuten etterpå, så jeg lar bilen stå hjemme. For på treff som dette så er det alltid noen mindre begavede mennesker som må pelle på andre sine ting.

Så...Yaris verso! Konge bil.[/quote]

Hehe, 34" balltre er sikkert kjekt å ha i bilen det :P :lol: :lol:

#101206  av CelicaDeath

alle skal komme?

#101213  av Magne

Jeg kommer idag... når er det vits å dra opp dit da? når begynner folk å komme dit?

#101267  av GT4 CS

Jeg må melde pass da bilen står i deler, tar heller en rolig banzai kveld hjemme med whiskey og granturisimo 4. En mager trøst men.....

#101345  av ErikG

Noen andre enn meg som var der?? Så bare ett par toyoer der. Var vel ikke så veldig vellykket ettersom snuten sperra området. Noen som tok bilder??