Legg innLagt inn:28 mar 2005 20:48
FireWalk skrev:Glad jeg har lovlig MR2 Turbo. Husker jeg var inne på tanken om å bytte motor med min forige GTI.. Glad jeg ikke gjorde det.. Problemet er jo at om man havner i en ulykke og det blir etterforsket så får man ikke igjen en krone på forsikringen.. en annen ting er at man sannsyneligvis vil bli annmeldt.. og om det er en virkelig stygg ulykke der liv går tapt, så får man nok fengsel + et sabla erstattnings søksmål mot seg... så det er en stor risiko å ta... derfor jeg ikke turte med min forige.. man vet jo aldri hva som kan skje... selv om man aldri har planer om å krasje så kan uhellet fort være ute..Hvis det er en ulykke og bilen blir sjekket på teknisk vil jo i tilfellet også du slite, såfremt du ikke da har betalt avgift for effektøkningen du har og fått det godkjent...Samme om du har lovlig turbo eller ei da, for du har mer hk enn det som står påskrevet i vognkortet..Turbo motor i Gti chassi eller Turbo i turbo chassi som er trimmet, samme sak... Ville kanskje tro at de ville sett litt rundere på det hvis bilen er en org. turbo, men har dårlige erfaringer med at disse byråkratene er svært firkantede..![]()
får håpe det går bra denne gangen da iallefal! utrolig surt når noe først skjer..
går det ikke ann å stille ned trykket til et minimum da og så regge den om? så blir det ikke fult så gale? også stille det opp etterpå?
Men nå har man vel falt litt utenfor topic eller ?
