Paulsen86 skrev:
Under Modell/Type Står det:
ST202L-BLMGFW
og under motoreffekt(kW):
129.00
Det var dette jeg fant ut jeg også når jeg slo opp på bilen din i registret til SVV.
Vet ikke hva som er skjedd her, men sannsynligvis har denne personen som skulle registrere bilen første gang i Norge ikke hatt peiling på hva det var slags type bil han hadde.
Han har selv, eller ved hjelp av personen på trafikkstasjonen, funnet ut at siden dette er en 93/94 modell så måtte valget bli ST202 - Enter - ferdig med den registreringa.
Eller vognkortet fra Belgia kunne også ha inneholdt feile kjøretøyopplysninger.
Selv om man bytter motor i en bil så blir ikke modellbetegnelsen endret automatisk av den grunn.
Celica GTi med Normalbody har modellbetegnelse ST182L(R)-
BLMGFG
Modellbetegnelsen på din bil (Widebody) er
ST182L-BLMVFG der denne ene forskjellen utgjør karosseritypen.
Dette kan du enkelt sjekke på ch.nr plata i motorrommet.
Bilen din er registrert i Norge Mai 1997, og er førstegangsregistrert i Belgia i 1993, men denner er produsert 16.04.1992 (snart bursdag)
Så sannsynligheten for at denne kom fra fabrikk med 175hk er lik 0.
Så klart - motoren kan ha blitt byttet tidligere, men jeg holder på teorien om at trafikkstasjonen har blingset grovt ved registrering.
Du kan jo sjekke motornummeret på bilen, så finner du ut om motoren er byttet.
Denne bilen forlot fabrikken med motor:
3S-GE 917 3367
