TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilen nesten ferdig...NYE BILDER!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#100326  av lexusmann

Celicat, tenker du rasker med de fleste priser på reff rundt omkring,ja.... :D
For min egen del syns jeg den originale vingen til t23 er finere, da, men smak og behag.....

#100328  av celicat23

lexusmann skrev:Celicat, tenker du rasker med de fleste priser på reff rundt omkring,ja.... :D
For min egen del syns jeg den originale vingen til t23 er finere, da, men smak og behag.....
Skal ikke på treff med den. Er bare kosebil for meg når det er sol ute, ikke noe annet :)

Fått mail om at vingen ligger å venter på bli tollet inn, så forhåpentligvis så har jeg den i løpet av morgen dagen - og lakkert+montert i løpet av helga/neste uke.

#100331  av karl234

er det vanlig svart lakk? synes den var jæ**** pen. skal omlakkere min celica -86 innen kort tid, og vil gjerne ha den like pen. noen i trøndelagsområdet som vet av noen som lakker bra og billig??

#100335  av celicat23

karl234 skrev:er det vanlig svart lakk? synes den var jæ**** pen. skal omlakkere min celica -86 innen kort tid, og vil gjerne ha den like pen. noen i trøndelagsområdet som vet av noen som lakker bra og billig??
Den er utrolig pen. Har hel lakkert bilen, og ba om å få orginal lakken. Så hvis ikke lakkereren har tatt litt friheter og valgt en annen farge, så skal det være den orginale sort metallic fargen bilen ble levert med. Uansett så er den nydelig. På bildene så er bilen dekket med ett tynt lag vei støv (blåser mye her om dagen) så helt nyvasket og polert så er den enda penere.

#100371  av karl234

fikk høre av en lakkerer at man ikke får den helt svart med metallic. men din ser jo utroli svart ut. stemmer dette? lakken ble visst mer "grå" enn sølv

#100396  av grimfer

Sikker på at du skal montere vinge på den? Den blir jo litt mer rally da, men slik den er nå, ser den litt ut som et stealth-jagerfly... Ganske rå.

#100404  av celicat23

grimfer skrev:Sikker på at du skal montere vinge på den? Den blir jo litt mer rally da, men slik den er nå, ser den litt ut som et stealth-jagerfly... Ganske rå.
Er lenge siden jeg har vært like usikker på noe.

Men jagerfly må ha vinger for å fly da! :)

#100432  av grimfer

Hehe
:D
Stealthjageren F 117 ser ikke ut som om den har vinger i det hele tatt...
:)
Hadde vært litt stilig om du lot bilen se ut som den gjør nå, synes jeg. Det er liksom sånn i våre dager at hvis du styler bilen, så MÅ du ha vinge, liksom. Det burde det ikke være.

Bilen din har veldig markerte linjer osm blir understreket av stylingen. Jeg mener at en vinge vil uansett bryte linjene, med å gjøre den litt klumpete... Men det er min mening. :wink:

#100473  av Erlend

grimfer skrev:Hehe
Hadde vært litt stilig om du lot bilen se ut som den gjør nå, synes jeg. Det er liksom sånn i våre dager at hvis du styler bilen, så MÅ du ha vinge, liksom. Det burde det ikke være.

Bilen din har veldig markerte linjer osm blir understreket av stylingen. Jeg mener at en vinge vil uansett bryte linjene, med å gjøre den litt klumpete... Men det er min mening. :wink:
Enig! Synes bilen din ble skikkelig unik og sykt tøff uten vinge. Ser skikkelig ut som en F117 ja :lol: Tror du burde ta en runde til og tenke på dette CelicaT23! Har aldri sett en så fin ny Celica, noensinne!

#100480  av celicat23

Erlend skrev:
grimfer skrev:Hehe

Enig! Synes bilen din ble skikkelig unik og sykt tøff uten vinge. Ser skikkelig ut som en F117 ja :lol: Tror du burde ta en runde til og tenke på dette CelicaT23! Har aldri sett en så fin ny Celica, noensinne!
NorCargo skulle ha levert den i dag, men har enda ikke sett noe til de. Så da kan jo de som liker den vinge løs leve i håpet om at de har rotet den bort ;-)

#100492  av Kaizern

Synes det mangler noe på bakenden, så en vinge tror jeg vil "spice" opp bilen litt. Det blir som regel litt rett og kjedelig uten noe vinge, menne bra det ikke er en ALU vinge du har investert i da :lol:

Hehe, som UP'n sa til en som ble stoppet med en ALU vinge her i byen, kan du vennligst fjerne den fotgjengerklyveren du har på bagasjelokket :lol:

#100494  av celicat23

Kaizern skrev:Synes det mangler noe på bakenden, så en vinge tror jeg vil "spice" opp bilen litt. Det blir som regel litt rett og kjedelig uten noe vinge, menne bra det ikke er en ALU vinge du har investert i da :lol:

Hehe, som UP'n sa til en som ble stoppet med en ALU vinge her i byen, kan du vennligst fjerne den fotgjengerklyveren du har på bagasjelokket :lol:
Vingen kom, 5 minutter før jeg måtte gå. Pakket den opp i gledes rus, som gikk fort over i enorm irritasjon da det var ett hull i esken vingen ble levert i, og ut av dette hullet - hva har falt ut der? Alle skruer, muttere, bolter, osv. Svarte [sensurert] inne i [sensurert] så [sensurert] [sensurert] [sensurert] surt.

Så da blir det litt venting på at de skal bli sendt fra USA. Kunne ha brukt 30 minutt på jernia og leita opp bolter osv, men vingen er så svin dyr at jeg nekter å bruke mer penger på den.

Så da blir det 1 eller 2 uker til, vinge løs.

#100498  av FireFox

Bilen din er skikkelig snæxen da :D digger di felga oxo 8)

#100523  av Apsis

Pent!
Tøft bodykit!
Ble litt annerledes uten vinge ja, men det var cleant og pent!
Blir artig å se den med vingen på, se hvilken forskjell det gjør.

#100560  av Goose

de felgene du har der? hvaslags felger der det?

Bilen ble tøff den:)