TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2000 Celica GT - hvilke felger?

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)

Hvilken felg?

Momo GTR
4
12%
Momo WRS
4
12%
TSW Catalunya
8
24%
TSW Montage
4
12%
TSW Pace
5
15%
TSW Vulcano
9
26%

#100790  av Goose

kennethx skrev:Stemmer for at du driter i hva andre sier og velger de du liker aller best selv :)
Ja blir noe av den duren men må vite hva folk mener om de forskjellige felger slik at folk ikke spyr på dem når dem ser dem ;)

#100796  av RedCelica

1, 3 og 6 var sinnsykt råe!

#101607  av Stian

:roll: :roll: Hva med den bilen som står ved gjerdet??? kort den heller??? :roll: :roll:

Totall avsporing!

#101608  av Goose

Stian skrev::roll: :roll: Hva med den bilen som står ved gjerdet??? kort den heller??? :roll: :roll:

Totall avsporing!
Daewood (Chevrolet) Lanos Chatch Back ;) eller hvordan det skrives.

Jeg har klippet litt ut av bildesiden det sto en person der ;)

#102477  av Goose

Takk for all tilbakemeldingen.

Jeg må også ta til betraktning hva dama liker :roll:

SÃ¥ sier ifra hva jeg har bestemt meg for...

#102491  av kaimagne

Jaha? Hun er med og betaler for felgene? ;)

Dama mi vil helst at jeg skal selge Celica'n og kjøpe meg BMW stasjonsvogn. Hun vil i hvertfall ikke at jeg skal kjøpe Supra, for makan til upraktisk bil skal man visstnok lete lenge etter...

"Jada, jeg hører hva du sier, og så snart du begynner å betale avdragene på lånet på bilen sammen med meg, så skal jeg vurdere å ta uttalelsene dine til etterretning. Foreløpig kan jeg bare si at jeg hører hva du sier, men..."

Og vips, så ble det ikke noe kos på meg den kvelden... ;)

#102503  av kennethx

kaimagne skrev:Jaha? Hun er med og betaler for felgene? ;)

Dama mi vil helst at jeg skal selge Celica'n og kjøpe meg BMW stasjonsvogn. Hun vil i hvertfall ikke at jeg skal kjøpe Supra, for makan til upraktisk bil skal man visstnok lete lenge etter...

"Jada, jeg hører hva du sier, og så snart du begynner å betale avdragene på lånet på bilen sammen med meg, så skal jeg vurdere å ta uttalelsene dine til etterretning. Foreløpig kan jeg bare si at jeg hører hva du sier, men..."

ut å kjøre en tur da, er jo kos det og? :roll:

#102504  av Goose

Er litt anerledes hos meg.

Dama mi liker Celican, det er jeg som betaler for felger, men jeg spørte henne hvilke fegler likte hun best og de felgene er faktisk de jeg har mest lyst på så det bli topp..

Når det gjelder bil og praktisk så synes hun også at celican er upratkisk until jeg viste henne hvor mye stasj jeg faktisk kan lempe bak i den.
Da er snakk en helt annen. Men hun vil uansett ha Rav 4 Diesel :wink:

KaiMagne: Du må vise dama at du får plass til barnevogn og masse annen dritt i supran og så endrer hun synespunkt vet du;)

#102509  av Goose

kennethx skrev:

ut å kjøre en tur da, er jo kos det og? :roll:
Ja så sant så sant, og når du gir bilen din for mye oppmerksomhet blir dama plutselig om til en pusse katt som vil kose ;)

#102556  av lexusmann

Etter min mening hadde t23'n vært helrå med 18" Volcano på... :)

#102579  av KK-ma70

Da skulle du ha sett supra'n til Hærnes(mk4 med x-antell hk). Han har montert brur og greier i sin, likevell klarte han å få kone og 2 barn inn i den. Unga måtte ha beina under det ene røret som går på tvers i bilen over baksetet :D Var litt kronglete, men da de var kommet seg "ned" i baksetet hadde de fortsatt ganske god plass. Snedig å se på...

Hva kjører pappa'n din deg til skolen i? Bare en sånn Toyota Supra :D

#102812  av GT_rider

KK-ma70 skrev: Da skulle du ha sett supra'n til Hærnes(mk4 med x-antell hk). Han har montert brur og greier i sin, likevell klarte han å få kone og 2 barn inn i den. Unga måtte ha beina under det ene røret som går på tvers i bilen over baksetet :D Var litt kronglete, men da de var kommet seg "ned" i baksetet hadde de fortsatt ganske god plass. Snedig å se på...

Hva kjører pappa'n din deg til skolen i? Bare en sånn Toyota Supra :D
Kan tenke meg at det kunne være ett syn å se ja. Uten at jeg vet hvem det er :)

Viss noen hadde blitt kjørt til skolen i en supra, så hade far eller mor til vedkommende blitt helter rimelig kjapt. Uten tvil :D Lurer på hvorfor :wink: