TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Banekjøring 3 mai (rudskogen)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#102584  av Arne rebel

Hvis alt går etter planen skal min slitne aw11 utpå asfalten for å se om ting har forbedret seg eller om jeg har ødelagt de gode (orginale) kjøreegenskapene.

#102680  av Johnny_Bravo

Arne rebel skrev:Hvis alt går etter planen skal min slitne aw11 utpå asfalten for å se om ting har forbedret seg eller om jeg har ødelagt de gode (orginale) kjøreegenskapene.
oi oi oi. dette blir spennende å få med seg.

skulle gjærne vert med ut på banen jeg og men klutchen min synger på siste verset så jeg tror den hadde takket for seg etter en dag på rudskogen

#102731  av lasse

Bare å kjøre på, det er ikke meninga at man skal komme seg hjem for egen maskin...

#102732  av kaimagne

Du kan få henge på min hjem til Moss, Johnny_Bravo... ;)

#102792  av Johnny_Bravo

kaimagne skrev:Du kan få henge på min hjem til Moss, Johnny_Bravo... ;)
Ja men da er det greit :) da møter jeg opp

#102793  av kaimagne

Ta med tau og en femtilapp ekstra til bensin... ;)

#102808  av Johnny_Bravo

den er god. hvor dyrt er det for en klutch til mr2 egentlig?

#103478  av 2fastgt4

lasse skrev:Tror det er kjøring der i morgen også, men det er visst de med de virkelig gromme bilene som har blitt oppgradert under vinteren (de som har MYE å gi på med) tror ikke det er helt åpent for alle etter det jeg har hørt...
Og det er ikke noe problem med høy motorlyd, i fjor var det et par biler som lå på smertegrensa, og ingen ble bortvist.
hva er gromt? en ferrari 360 modena til flere millioner eller en "sliten" 15 år gammel toyota som kjører ifra den på lang sida? :twisted:
hadde det jævelig gøy for de 800 kronene denn dagen :)

#103491  av lasse

Jeg var visst litt feilinformert, trodde det bare var de værste gatebil gutta som var "invitert" og at det ikke var så populert at alle andre kom og skulle piske asfalten...

Men da regner jeg med at du kommer og kjører ifra meg den 3 også da, eller?

#103550  av GT4 CS

Johnny_Bravo skrev:den er god. hvor dyrt er det for en klutch til mr2 egentlig?
Ta kontakt med neemi her inne, hun kjenner til en kar som har en nesten ny clutch til salgs. Skal jammen meg ta turen ut på banen selv trur jeg. Bare litt redd for at jeg må ha nye sommerdekk etterpå da. Kan jo kjøre med de gml vinterdekka, men trur ikke jeg tørr da de er litt myke :lol:

#103556  av Fredrik

Mulig jeg skal dit å :)

Hvis jeg kommer så får jeg lånt bil a Avis Bilutleie... Så hvis noen har lyst til å la meg prøve en liten tur sier jeg ikke nei ;)
Eller sitta på da... Fornøyd uansett :D

#103739  av soarer

oi oi oi, detta vil jeg også være med på. Noen som kan forklare meg hva jeg må gjøre?? Jeg har sett på den Pre-shakedownfilmen og skjønner at jeg trenger hjelm, men er det noe mere? Er det bare å møte opp? Tror jeg skal legge meg under bilen og skifte olje denna uka jeg. Detta lukter det morro av. :shock: :D

#103833  av lasse

Bare å tre på seg hjelmen og møte opp, en liten teknisk kontroll på stedet, men den er slapp... (de sjekker mest om det er bremsevæske på bilen og om bremselysa funker)
 #103960  av skody

http://tscn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=795 - Banekjøring til halvpris for TSCNs medlemmer!!
Vi har i år igjen leid Rudskogen og vil i den sammenheng gjerne tilby
deres medlemmer inngang til halv pris mot gyldig medlemskort.

Datoer:
Tirsdag 3. mai,
Fredag 24. juni,
Fredag 22. juli,
Fredag 12. august

Med vennlig hilsen/ Best Regards
Hans Konrad Østern
Lærling- koordinator/ daglig leder
BAUDA- konsernets opplæringskontor for bilfag
Medlemkortet koster 250kr. Det sier meg at du får medlemskap for 100kr. Eller 37,50,- per time på bana. :idea: Alt ettersom. :roll: Og reiser du på alle årets fire treff har du spart inn 350kr. Og for de pengene kan du kjøre to kvelder til neste år. Og endatil har du 50kr til bensin på reservekanna :shock:

#103972  av Neemi

Om du leser teksten nøye....og så går du på http://www.bilmekaniker.no

Her vil du se at inngangen koster 70 og kjøringen koster 300.
Og det er da inngangen han sier det er halv pris på?