Side 2 av 2
Legg innLagt inn:30 apr 2005 16:22
av sindrejl
Legg innLagt inn:30 apr 2005 17:54
av cameleon
Ikke for å ødelegge noen av planene dine sindre, men om du skal ha deg motor, så er jeg nok redd du trenger å ha litt mer enn 30k i lomma
Skjer det noe så kan det fort bli penger ut av det. Samt at det lønner seg å skifte en del slitedeler og diverse før du setter den inn. Håper du tenker på å skaffe deg en hel bakdel? Inkl girkasse, clutch og alt?
Om det går i boks, så kan du ta deg en tur utover hos meg, så kan vi gutta her ute hjelpe deg med montering av motor

Legg innLagt inn:30 apr 2005 19:40
av ArildM
Flytter nedover til Trondheim til høsten, så da kan kara hjelpe meg også hvis jeg skulle trenge hjelp?

Får se hva økonomien tilsier uansett da...
Husk at det frontcuttet er et FRONTCUT, hehe

Da er det jo litt mer enn bare motor da

Legg innLagt inn:30 apr 2005 21:18
av Amund
Legg innLagt inn:30 apr 2005 21:34
av GT_rider
Bare lurer, men hvem omtaler du som "vi" noen du har verkstedslokaler sammen med? Eller tenker du på toyparts?
Legg innLagt inn:01 mai 2005 01:04
av Amund
GT_rider skrev:Bare lurer, men hvem omtaler du som "vi" noen du har verkstedslokaler sammen med? Eller tenker du på toyparts?
Tenker på toyparts ja.

Legg innLagt inn:01 mai 2005 09:50
av sindrejl
GT_rider skrev:Bare lurer, men hvem omtaler du som "vi" noen du har verkstedslokaler sammen med? Eller tenker du på toyparts?
hehe det der reagerte jeg også litt på
Kim, kommer jo alt ann på hva motor en kjøper, 3.gen 3sgte er "litt" dyrere enn en gammal 4agze. men å skifte slitedeler har du rett i. Må nesten gjøre det

hakke lyst å kjøre rundt i en dyr tikkende bombe.
Tror nesten valget faller på en 4agze med rundt 200gamp da.. eller twin charger kit
Skal jeg dra'n helt ut kan jeg jo kjøpe 20ventilers 4age og hive på twin charger kit på den

Legg innLagt inn:01 mai 2005 13:20
av mr_2
Legg innLagt inn:01 mai 2005 17:43
av sindrejl
Legg innLagt inn:01 mai 2005 21:25
av spkstrp
sindrejl skrev:mr_2 skrev:http://www.finn.no/finn/bap/object;pdc= ... 23&pos=432
for liten, vil ha 170hestern 
Hm.. må da gå ann å skifte kompressorhjul og sånt og få mer gamp.. .eller?
Legg innLagt inn:01 mai 2005 22:12
av ArildM
Legg innLagt inn:02 mai 2005 01:18
av cameleon
Legg innLagt inn:02 mai 2005 01:49
av sindrejl
spkstrp skrev:sindrejl skrev:mr_2 skrev:http://www.finn.no/finn/bap/object;pdc= ... 23&pos=432
for liten, vil ha 170hestern 
Hm.. må da gå ann å skifte kompressorhjul og sånt og få mer gamp.. .eller?
er da vel enklere å ta utgangspunkt i 170hestern og gå opp til 200 enn en 140 hester opp til 200? ..?
Legg innLagt inn:02 mai 2005 02:19
av sindrejl
uff nei, begynner å tenke litt her at jeg må kanskje kvitte meg med gjeld istedetfor å kaste bort penger på motor nå :/ Så det blir nok neppe denne lønninga iallefall.. *vilhanå*

Legg innLagt inn:02 mai 2005 20:02
av donk2k
Noen som veit hva man får ut av 145hk rev'en med større reimhjul? Det vurderes kraftig når skatte-pengene kommer......