visst du hadde tappet oljen kunne du nok funnet spor av stempelringer og rådelagre,vil jeg tro. 

donk2k skrev:Som Jostein sier er nok stempelringer og rådelager ting som burde byttes. Hvis jeg gjør dette selv, hvor mye koster dette i deler da? Skal kanskje klare å bruke ca 2 lapper på bilen før sommeren. Er det noe vits i det hele tatt å åpne motoren når jeg bare har 2k til deler?Hadde det vært min motor hadde jeg ikke startet den opp engang før jeg hadde funnet kilden til metallsponet. Ned med bunnpanne og inspiser..
donk2k skrev:Hva er en rimelig penge da? Veit du om noen som har en 4age motor til salgs? Hva ligger de på i pris da?Kan skaffe deg en grei motor, vet desverre ikke så mye om den 87mod, den ligger i drammen, ring Christian Skaug på 92093194
donk2k skrev:Ville søkt hjelp av noen som har sett etter skader før!erling skrev: Ellers kan du jo auksjonere bort brillene dine.Brillene er nok levert tilbake til sin rettmessige eier. Nemlig Bestemor. Mye jobb å ta av bunnpanne for å kikke? Har et utrent øye noe sjanse til å se hva som kan være galt?