tja, kansje jeg skal få skrivi litt mer her...
har vel skrudd litt på bilen i det siste.. har laget ny aluplate i motor rommet, sveiset stolfestene på nytt, ryddet i en del ledninger, strammet festene til demperene da de klunket litt + en del andre ting!
gikk over hele understellet i går fordi det var noe i forstillinga som klunket noe sinnsykt! fant ut hva det var: BEGGE bærekulene mine hadde løsnet fra bærebrua!?!?!(de 3 boltene) hvordan i huleste kan det ha skjedd? jeg er 100% sikker på at jeg strammet de godt!?
har sett litt mer på panseret som jeg styrer med og der har jeg gått på en smell! det har slått seg veldig mye på den ene siden når jeg sveiset inn en plate der, så må enten begynne på et nytt panser eller så må jeg få noen som driver med oppretting til og varme og rette ut bulken.. noen her som er gode på sånne ting?
har også foresten bestilt ny fuel rail da jeg går over til topp mata dyser snart.. en sorteloksert sak som skal greie opp til 1600cc dyser så den skal nok være stor nok! ( så da har jeg vel snart til salgs en dual feed fuel rail med stålomspunnende teflonslanger

)
har MASSE andre planer for bilen, men det tar litt tid da jobben tar en del tid og pengene ikke strekker til til alt...
men driver og leiter etter nye bremser (st205) men det er ikke det letteste og finne..
menmen..alt ordner seg vel med tiden tenker jeg..

http://www.loberg-tuning.no
4WD Rototest. Ta kontakt for justering\bremsing av din bil.
89 celica gt4. moro bilen. 711AWHP.. ( 9.89 -231kmt Verdens raskeste 165 ?) Built\tuned\driven by me