TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min st165

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#181644  av sleeper

Blyfot skrev:Ser bra ut.
Legg gjerne ut kurvene dine når den er mapa.
De sylindervegene dine var skummelt blanke?
Du har hona dem?
skal jeg gjøre vetø... :wink:

blokka ble borret på sarpsborg motorservice.. de var ikke så blanke som bilde tilsier.. er nok blitzen som spiller deg et puss... :wink:

#183897  av madsbp

Du kunne ikke skaffet bilder av bilen sånn som den er senket? :)

#183905  av sleeper

joa, lar seg sikkert gjøre det.. men den ble ikke noe revlusjonerende lavere.. (ikke det at jeg kan ha den noe spess lavere grunnet eksoen som er for lav under bunnpanna..)

men skal se om jeg får tatt noen fler bilder av den når jeg får vasket den..)

#183909  av madsbp

ooops, blei dobbelpost :oops:
Okei, for jeg vurderte å kjøpe 40mm senkefjærer, men litt bekymra for at det blir litt lavt? :?

#183910  av sleeper

neida. det blir ikke for lavt.. jeg hadde det på min gamle bil (st162) og det ble veldig bra det..

#184004  av sleeper

Her er et bilde av gamlebilen min.. (st162)
her sitter det på jamex 40fjærer, gule koni, momo felger med 205-45-16 foran og 215-45-16 bak..
Vedlegg
P1010016.JPG
P1010016.JPG (255.97 kiB) Vist 3300 ganger

#184079  av madsbp

Okei, samme bil som jeg har det, takk :)

#184479  av sleeper

tja, kansje jeg skal få skrivi litt mer her...

har vel skrudd litt på bilen i det siste.. har laget ny aluplate i motor rommet, sveiset stolfestene på nytt, ryddet i en del ledninger, strammet festene til demperene da de klunket litt + en del andre ting!

gikk over hele understellet i går fordi det var noe i forstillinga som klunket noe sinnsykt! fant ut hva det var: BEGGE bærekulene mine hadde løsnet fra bærebrua!?!?!(de 3 boltene) hvordan i huleste kan det ha skjedd? jeg er 100% sikker på at jeg strammet de godt!?

har sett litt mer på panseret som jeg styrer med og der har jeg gått på en smell! det har slått seg veldig mye på den ene siden når jeg sveiset inn en plate der, så må enten begynne på et nytt panser eller så må jeg få noen som driver med oppretting til og varme og rette ut bulken.. noen her som er gode på sånne ting?

har også foresten bestilt ny fuel rail da jeg går over til topp mata dyser snart.. en sorteloksert sak som skal greie opp til 1600cc dyser så den skal nok være stor nok! ( så da har jeg vel snart til salgs en dual feed fuel rail med stålomspunnende teflonslanger :wink: )

har MASSE andre planer for bilen, men det tar litt tid da jobben tar en del tid og pengene ikke strekker til til alt... :cry:
men driver og leiter etter nye bremser (st205) men det er ikke det letteste og finne.. :cry:

menmen..alt ordner seg vel med tiden tenker jeg.. :D

#184493  av Andy_Celica

sleeper skrev:tja, kansje jeg skal få skrivi litt mer her...

har vel skrudd litt på bilen i det siste.. har laget ny aluplate i motor rommet, sveiset stolfestene på nytt, ryddet i en del ledninger, strammet festene til demperene da de klunket litt + en del andre ting!

gikk over hele understellet i går fordi det var noe i forstillinga som klunket noe sinnsykt! fant ut hva det var: BEGGE bærekulene mine hadde løsnet fra bærebrua!?!?!(de 3 boltene) hvordan i huleste kan det ha skjedd? jeg er 100% sikker på at jeg strammet de godt!?

har sett litt mer på panseret som jeg styrer med og der har jeg gått på en smell! det har slått seg veldig mye på den ene siden når jeg sveiset inn en plate der, så må enten begynne på et nytt panser eller så må jeg få noen som driver med oppretting til og varme og rette ut bulken.. noen her som er gode på sånne ting?

har også foresten bestilt ny fuel rail da jeg går over til topp mata dyser snart.. en sorteloksert sak som skal greie opp til 1600cc dyser så den skal nok være stor nok! ( så da har jeg vel snart til salgs en dual feed fuel rail med stålomspunnende teflonslanger :wink: )

har MASSE andre planer for bilen, men det tar litt tid da jobben tar en del tid og pengene ikke strekker til til alt... :cry:
men driver og leiter etter nye bremser (st205) men det er ikke det letteste og finne.. :cry:

menmen..alt ordner seg vel med tiden tenker jeg.. :D
Sender du meg en pm, når du skal selge den railen eller? (den passer til st205?)

#184531  av sleeper

den passer ikke 3 gen motoren... :cry:

#187403  av sleeper

da var ivertfall fuel rail kommet og dyser er i posten! :D

#187425  av Stian_mini

sleeper skrev:da var ivertfall fuel rail kommet og dyser er i posten! :D

Fin den bilen din sleeper, er nesten sånn at jeg må ta meg en tur til skien en dag for å se på den :)

Har en helt lik en bare i hvit på hånda, lurer fælt å kjøpe den, men mye å gjøre pga rust, så vet ikke helt.

MVH stian

#187426  av sleeper

bare og ta deg en tur hvis du vil.. :wink:

er det en gt4 du har på hånda eller? pris?

#187427  av Stian_mini

sleeper skrev:bare og ta deg en tur hvis du vil.. :wink:

er det en gt4 du har på hånda eller? pris?

høre bra ut,
Jepp en gt 4, men pris vil jeg ikke si :D

MVH stian

#187429  av sleeper

den som står i skien uten skilt eller?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9