TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Minitreff i Trondheim torsdag 12.mai

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#106130  av cameleon

MR2turbo skrev:hehe det er nå jeg skal srive på onsdagskvelden at jeg ikke kommer alikevel... :mrgreen:

Ellers får jeg bare håpe at jeg ikke river av noen drivaksler eller no på tralla, sånn at det blir en amputert tur... *krysse fingrene*

Chris og Kim, jeg vil ikke at dere skal komme heller :mrgreen:
neida... *kose kose*

EspenK, får ikke med meg bakdelen, men den er på vei :) blir sendt på mandags morra, direkte til deg, beklager ventingen... har vært travelt i verkstedet til egon i det siste ;)
Vi gleder oss spent og bøyer oss i støvet vi :D

#106147  av FalcoN

_speedy skrev:FalcoN, skal vi to ta turen eller? :D
Juup :)

Hadde vært moro det ja :D
Skal prøve å kjøre innover på onsdag, i stedet for å ta toget! :)

#106380  av karl234

så lenge vi snakker ettermiddag/kveld kommer jeg med min bil med nymontert vinge :D ikke helt lakka ferdig enda, men time will show :P

#106447  av cameleon

karl234 skrev:så lenge vi snakker ettermiddag/kveld kommer jeg med min bil med nymontert vinge :D ikke helt lakka ferdig enda, men time will show :P
Kult :D Åssn vinge har du satt på da??

#106970  av KK-ma70

cameleon skrev:
karl234 skrev:så lenge vi snakker ettermiddag/kveld kommer jeg med min bil med nymontert vinge :D ikke helt lakka ferdig enda, men time will show :P
Kult :D Åssn vinge har du satt på da??
Du vil ikke vite etter det jeg har hørt............ Har ikke sett den selv ennå da men... HÅPER den passer LITT til bilen :D

#107026  av Rolfis

Satser på at noen får tatt noen (mange) bilder, slik at vi som ikke får til å ta turen også får noen glimt av herligheten :D :wink:

#107270  av chris

Yepp yepp.. da er det treff i morra (torsdag) kl 1800 ved Pirterminalen nede på havna. Markus ligger i naborommet her og drømmer om hestekrefter :D

En ting må jeg si.. fyyyyyyyyy faen for en lyd av den bilen der nå :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Anyway, møt opp da folkens :D

#107287  av Rolfis

Vurderer å kanskje ta turen innover, men er ikke SÅ kjent i Trondheim. :oops: Noen direksjoner på hvordan jeg finner dere på Pir-terminalen? :oops:

#107304  av chris

Rolfis skrev:Vurderer å kanskje ta turen innover, men er ikke SÅ kjent i Trondheim. :oops: Noen direksjoner på hvordan jeg finner dere på Pir-terminalen? :oops:
hvis du finner jernbanestasjonen, så er du veldig i nærheten. Pirterminalen ligger bak jernbanestasjonen, nede ved havna (logisk nok :P)

send meg en sms på 928 22 081 om du ikke finner frem.

#107554  av @lpher

Noen som tok noen bilder da?!! :D

...eller i det minste en videosnutt av meg da jeg omtrent tok "siste rest" av bakhjulslagrene mine? :mrgreen:

#107556  av _speedy

@lpher skrev:Noen som tok noen bilder da?!! :D

...eller i det minste en videosnutt av meg da jeg omtrent tok "siste rest" av bakhjulslagrene mine? :mrgreen:
Sjekk Media-forumet :wink:
har en liten videosnutt med en viss MR2 Turbo på PC'en, men aner ikke hvordan jeg kan få lastet den opp (12MB) :)

#107557  av _speedy

Castrol har en snutt vet jeg..Kanskje han kan legge den opp! :)

#107573  av Castrol

_speedy skrev:

Castrol har en snutt vet jeg..Kanskje han kan legge den opp! :)
Har videosnutt jeg vettu! :D Har regget meg på ftp serveren, må bare vente til jeg får godkjent min egen brukerkonto der. Da blir filmsnutten lastet opp. :)

#107688  av Kjelliken

:shock: bilder og film PLEASE!!!! :roll: sitte og vente i spenning... :twisted: