Side 2 av 2

Legg innLagt inn:28 mai 2005 17:11
av tojo
1G-GE og 1G-GTE er rekkeseksere det også 2L(1988) med slag og borring på 75mm. :D
Bilde
Vrom vrom :) noe for den fartsgale.haha

Legg innLagt inn:28 mai 2005 17:13
av KK-ma70
Har snakket med deg tiligere i år om bytte av motor+toppakning\nye bolter\ic. Og konvertere fra automat til manuell.
Blir vell med tiden, men har nettopp kjøpt hus så det blir litt dårlig med penger fremmover. Er en av grunnene til at det passet så sinnsykt dårlig med diffen også. Flytter inn 1.juni...

Legg innLagt inn:28 mai 2005 18:27
av TOYPARTS
KK-ma70 skrev:Har snakket med deg tiligere i år om bytte av motor+toppakning\nye bolter\ic. Og konvertere fra automat til manuell.
Blir vell med tiden, men har nettopp kjøpt hus så det blir litt dårlig med penger fremmover. Er en av grunnene til at det passet så sinnsykt dårlig med diffen også. Flytter inn 1.juni...
Det passer alltid dårlig med ting som ryker, men slik er det med gamle biler, diffen ble sendt i går.

Legg innLagt inn:28 mai 2005 18:31
av tojo
Er det oppgradering til LSD eller?

Legg innLagt inn:28 mai 2005 18:39
av Turbotrille
Oki, da vet vel gjerne tojo hvilken vekt på bilene vi snakker om også da!?

Legg innLagt inn:28 mai 2005 19:06
av tojo
Turbotrille skrev:Oki, da vet vel gjerne tojo hvilken vekt på bilene vi snakker om også da!?
Etter det jeg vet veier GA70`en alt fra 1370-1500kg avhengig av turbo eller na og utstyrspakke.

Legg innLagt inn:28 mai 2005 19:32
av TOYPARTS
tojo skrev:Er det oppgradering til LSD eller?
nei, men det er kjøler på den, de er noe bedre en de vanlige

Legg innLagt inn:29 mai 2005 14:11
av @lpher
tojo skrev:1G-GE og 1G-GTE er rekkeseksere det også 2L(1988) med slag og borring på 75mm. :D
Bilde
Vrom vrom :) noe for den fartsgale.haha
Stemmer at det er en rekkesekser ja :) Er det ingen av IS-gutta som kjenner igjen modellbetegnelsen på motoren da? :D Er det ikke en 1G-FE som sitter i IS200 da? :D