TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lyktene er lakkerte

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#254642  av kvassheim

:oops: prøvde bare å hjelpe.. er tanken som teller vel?
uansett, kan jo være til nytte for andre som tenker på det samme.. :wink:

#254650  av Mr2Even

kvassheim skrev::oops: prøvde bare å hjelpe.. er tanken som teller vel?
Ja som feks meg :wink:

#254651  av kvassheim

Mr2Even skrev:
Ja som feks meg :wink:
thnx! føler meg ikke som en hummelpung nå lenger :lol:

#254699  av lasse

Tror ikke det hjelper stort, det er jo fortsatt orange plast bak det røde, så lyset blir jo først orange før det blir rødt, fikk prikk på dette på eu kontroll (bilen ble vist med normale klare pærer).
Har ulakkerte lykter liggende, så det ordna seg, gadd bare ikke å bytte før kontrollen :wink:

#254745  av BrennaRacing

Det er fint at du prøver å hjelpe litt :D Har ikke brydd meg så mye om det. Er egentlig et fett for meg om det blinker rødt eller orange :lol: Eneste som er litt kjipt er at det blir litt mørkt når jeg skal rygge 8)
lasse skrev:Tror ikke det hjelper stort, det er jo fortsatt orange plast bak det røde, så lyset blir jo først orange før det blir rødt, fikk prikk på dette på eu kontroll (bilen ble vist med normale klare pærer).
Har ulakkerte lykter liggende, så det ordna seg, gadd bare ikke å bytte før kontrollen :wink:
Gadd ikke å bytte?? Tar jo 10 min :lol: Men det er vel bare 1`er feil det?? Fikk inkalling til eu kontroll nå mens bilen sto på verksted, så jeg ba han om å ta den i samme slengen.. Han har ikke sagt noe om hverken baklys eller senkesett, så det er bra. :D Men har jo ulakkerte lamper jeg å, så det hadde ikke vært så stress hvis han hadde sagt no

#254826  av Doffen696

Sånn vil jeg gjøre på bilen min. Hvor kjøper jeg sånn lakk? Biltema?

#254892  av BrennaRacing

Akkurat den lakken jeg brukte kjøpte jeg på bilxtra. Koster rett under 100 lappen om jeg ikke husker helt feil..Trenger 2 bokser. Vil anbefale å lakke noen lag med klarlakk over etterpå. Jeg har ikke gjort det med min, men tror det vil se mye bedre ut