TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn landstreff nord 2006

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#167467  av elino

Morten Bangås skrev:Ny update på stands.....
Bilde
Nå ble æ gla...likte dette forslaget mye bedre. Jeg og min bedre halvdel skal vel stå på BRS standen, så hadde vært litt kjett med så stor avstand til TS-ogn gjengen. Jeg vil jo også være sosial :D (er så utrolig barnslig om dagen men hold ut med meg...det går snart over :roll: )

Dette må da bli bra @lpher? :wink:

Edit: Kom på at @lpher ligger og slikker sol i varmere strøk i disse dager... :D "misunnelig"

#167685  av tojo

:D Så bra ut det oppsettet! :D 58 påmeldte nå :D

#169115  av tojo

Kom igjen folkens! 1 til så er vi 60 påmeldte :D

#169134  av Tomera

Da var jeg også påmeldt. Ble litt usikker, men kan jeg melde meg på som TS-OGN medlem? :?

#169141  av tojo

:D 60påmeldte :D Dette blir bare konge.
Gleder meg som F.. til dette :D 2006store høydare.Bilde
Her skal det bli mye Bilde

#169384  av Magne_F

Fikk plutselig litt lyst på en langtur jeg også, i alle fall dersom jeg får godkjent bilen. Noen som har oversikt over muligheter for overnatting? Telt blir litt uaktuellt føler jeg.

#169395  av tojo

Magne_F skrev:Fikk plutselig litt lyst på en langtur jeg også, i alle fall dersom jeg får godkjent bilen. Noen som har oversikt over muligheter for overnatting? Telt blir litt uaktuellt føler jeg.
Overnatting må vel la seg fikse om du kommer oppover skulle jeg tro.

#169986  av Mr2 Mk2

Tar turen jeg også,så sant Kenneth sin cs går da :roll: Også fått med 2stk fra jobben i en celica.Er vel ikke noe vits å melde seg på om man ikke skal kjøre?eneste man må/bør ordne på forhånd er overnatting?

#170010  av @lpher

Morten Bangås skrev:Ny update på stands.....
Bilde
NOW...we're talking! :D

#170030  av @lpher

elino skrev: Jeg og min bedre halvdel skal vel stå på BRS standen,
Bingo :D
elino skrev: så hadde vært litt kjett med så stor avstand til TS-ogn gjengen.
My thoughts exactly :)
elino skrev: Dette må da bli bra @lpher? :wink:
Yepp...dette så adskillig bedre ut ja :)
elino skrev: Edit: Kom på at @lpher ligger og slikker sol i varmere strøk i disse dager... :D "misunnelig"
Ahh....jo takk.....det var VARMT :D

#170317  av chris

Jostein skrev:Tar turen jeg også,så sant Kenneth sin cs går da :roll: Også fått med 2stk fra jobben i en celica.Er vel ikke noe vits å melde seg på om man ikke skal kjøre?eneste man må/bør ordne på forhånd er overnatting?
Hvis du skal inn med bil på området må du melde deg på.. hvis du bare skal være der som passasjer trenger du ikke tenke på annet enn overnatting.

For øvrig oppfordrer jeg alle som skal kjøre sørfra og opp til Mo og har lyst å kjøre sammen med resten av gjengen, om å gå inn på http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=13477 og si i fra :)

Blir avreise fra Trondheim kl 0700 på fredag morgen 9.juni.

#171476  av tojo

:D 64 påmeldte. :D

#171530  av @lpher

tojo skrev::D 64 påmeldte. :D
Jeezez....dette BØR bli årets høydare gitt! :D

#173694  av tojo

@lpher skrev:
tojo skrev::D 64 påmeldte. :D
Jeezez....dette BØR bli årets høydare gitt! :D
Ja dette må bli en høydare! vi øker stadig :D 65påmeldte nå :twisted:
  • 1
  • 9