Side 11 av 13
Legg innLagt inn:10 apr 2006 22:03
av larsst185
ang oil filter kitet mitt.funker disse settene helt fint uansett hvilken høyde og vinkel jeg plasserer oljefilteret på.Ser at en fin plassering ville vert på H/rammvange under dynamoen ca.
Legg innLagt inn:11 apr 2006 09:23
av sleeper
ville vel prøvd og satt det i nesten samme høyde som org vikel er det ikke så nøye med.
Legg innLagt inn:11 apr 2006 13:43
av larsst185
da kom turboen inn døra i dag

Men trur du F.. ikk de har glemt å legge med retur røret fra turboen,pakning mellom turbo og manifold og mellom turbo og dp.

Legg innLagt inn:11 apr 2006 15:30
av sleeper
kan du ikke bruke det orginale da?
Legg innLagt inn:11 apr 2006 15:33
av larsst185
Kansje pakninga mellom manifold å turbo.oljeretur passer ikke og pakning mellom turbo og dp må jeg isåfall lage.men er ikke så veldi lysten på å løfte en finger pga jeg faktisk har betalt 15 lapper for dette.
Legg innLagt inn:11 apr 2006 15:42
av larsst185
noen bilder
Legg innLagt inn:11 apr 2006 16:23
av ErikG
Dette ser gromt ut. Kjipt at du ikke fikk alle delene da. Veit hvordan det er å ikke få deler når de skal komme

Legg innLagt inn:11 apr 2006 16:28
av sleeper
ah... tenkte helt feil i sta! (var sulten!

)
tenkte at du hadde kjøpt ct27 turboen jeg! og den skal jo være bolt on!

Legg innLagt inn:12 apr 2006 20:11
av larsst185
Litt bilder av hva jeg har fått gjordt i dag

Legg innLagt inn:12 apr 2006 20:14
av larsst185
fler
Legg innLagt inn:12 apr 2006 21:33
av sleeper
fikk du pakninger alikave

l?
Legg innLagt inn:13 apr 2006 12:12
av larsst185
mellom turbo manifold skulle jeg bruke den originale og flensen mellom turbo og dp er så fint maskinert mot hverandre at det skulle bli tett uten pakning iflg ATS.Oljereturen mangler jeg fortsatt.Den hadde han glemt å pakke ned.
Legg innLagt inn:13 apr 2006 17:00
av sleeper
oksy, får satse på at den kommer snart da!

Legg innLagt inn:14 apr 2006 21:10
av Gt-4-Ever
larsst185 skrev:Hva som kommer til å bli gjordt med motor når det gjelder ecu,dyser osv er veldig usikkert.Eneste er at walbro pumpa blir montert.
Det er litt derfor jeg er litt usikker på turbo siden jeg vil ha en som funker bra uansett om jeg oppgraderer dette eller ikke.
Bare et tips! Ikke bytt ecu, da jeg vet om 2stk gt-4 som har gjort det, begge har øddelagt toppakninga, vet ikke hvorfor men høres ikke bra ut. Hvis min turbo skulle ryke ville jeg ha kjøpt ct26 stage 3 turboen. Kan noen si meg hva det koster å få en sånn inn til norge fra fensport?
Legg innLagt inn:15 apr 2006 00:03
av sleeper
Gt-4-Ever skrev:larsst185 skrev:Hva som kommer til å bli gjordt med motor når det gjelder ecu,dyser osv er veldig usikkert.Eneste er at walbro pumpa blir montert.
Det er litt derfor jeg er litt usikker på turbo siden jeg vil ha en som funker bra uansett om jeg oppgraderer dette eller ikke.
Bare et tips! Ikke bytt ecu, da jeg vet om 2stk gt-4 som har gjort det, begge har øddelagt toppakninga, vet ikke hvorfor men høres ikke bra ut. Hvis min turbo skulle ryke ville jeg ha kjøpt ct26 stage 3 turboen. Kan noen si meg hva det koster å få en sånn inn til norge fra fensport?
kan du utdype dette litt mer???
(kjører selv med autronic ems (ecu) og har ingen problemer!. kjenner også mange andre som også gjøre det!
hvis du blåser topp pakninga ved og montere en annen ecu så har han som har mappet greia driti seg ut! (kan jo selfølgelig være en dårlig motor og at det hadde skjedd uansett)
vil si at du har MYE større sansynlighet i og blåse topp pakninga ved og kjøre med org ecu og oppgradert turbo.........