TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• min 2004 model avensis sedan

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#245188  av laffy

Syns grillen er grei jeg, passer til felgene som også er blanke rundt og svarte inni..

#245218  av tunamgu

Krom er jo fint da.La det være.

#245341  av FireFox

MÃ¥ si meg litt uenig der.. den TTE grillen er barsk, det er et must ;)

#245380  av Rollaole

Gå for TTE grill, det som er sølv på felga tas opp av klareblinklys glass uansett..

Men krom er konge! :D

#245683  av celicat23

TTE grill er bestilt. 3100kr :? Og da er den ikke lakkert engang. Toyota kan og ta seg betalt...

#245684  av MacGyver

dam for en pris. fy faen..men men, koster å være kar :)

#245922  av celicat23

MacGyver skrev:dam for en pris. fy faen..men men, koster å være kar :)
Snodig nok så var prisen plutselig "bare" 2800kr når jeg hentet grillen i dag. Klagde ikke akkurat på det...

Her er hva du (ikke) får ivertfall:

Alt i esken (pluss linsebeskyttelsen til kamera mitt :oops:)

Bilde

Ringet rundt er det som IKKE fulgte med i esken. Blæh.

Bilde

Grillen...

Bilde
Bilde

Ferdig borrede hull til og feste nettingen...

Bilde

Hull i nettingen til skruer...

Bilde

I det store og det hele, kvalitetsdeler. Minus de manglende skivene, men skal overleve..

Nå er det bare og få modifisert grillen, få den lakkert og så montert. Montering er visstnok ett lite herk som
krever at jeg skrur løs frontfangeren (grrrr :?)

#245955  av Ivar

Det er så rart at Toyota og alle andre bilmerker har svart netting i grillen, mens tunere insisterer på å ha forferdelig hønsenetting i sølv.
Skulle tro noen kunne ta et hint og forstå hva som er penest.

Bare en liten digresjon. :)

#246077  av marlboro1310

Vet at liksom bilen din er i fokus her i denne tråden...og det er i og for seg helt riktig,siden det er en svært pen og velstelt bil 8)

Men jeg kan ikke la være lenger...kan du fortelle meg HVA slags kamera du benytter da du tar disse bildene....og hva i sv....gjør du med bildene for å få de så j**** auto-erotiske??!! :shock: :shock:

#246082  av celicat23

marlboro1310 skrev:Men jeg kan ikke la være lenger...kan du fortelle meg HVA slags kamera du benytter da du tar disse bildene....og hva i sv....gjør du med bildene for å få de så j**** auto-erotiske??!! :shock: :shock:
Det står allerede i første posten i denne tråden: canon powershot s3 is (6 megapixel) :wink: Hyggelig at bildene settes
pris på. Har fått noen spørsmål fra andre angående teknikker osv, og sier det samme til deg som til de: jeg har ikke
tolmodighet til og lære meg selv, og ivertfall ikke til og lære opp andre. Titt rundt på sider hvor folk med tolmodighet
og ferdighet nok til og lære bort teknikker skriver (f.eks. http://www.radiantvista.com o.l)

Skaff deg photoshop, les&lær, og ha ett kamera med stativ. Og ha en god dose tolmodighet når du skal lære deg
teknikker i photoshop, for det tar lang tid og få noen som helst ferdigheter med det programmet :?

#246085  av marlboro1310

Vell....når jeg har lakkert opp alt av 3.gen.deler på MR2n min,skal jeg sende et værstingbilde til deg,så kan du legge til nån kule lys/mørke-effekter :D

#246260  av celicat23

Bilde over her var postet i går kveld. Litt redigering i halv-søvne blir ikke verdens beste resultat ser jeg nå i ettertid :?
Men har tatt igjen for det i dag! Bilde her har tatt meg nesten 2 timer og redigere i photoshop, og er veldig
fornøyd med resultatet :D

For og sammenligne, så er bildet hvordan det kommer rett ut av kamera her (bare forminsket i størrelse da...): http://img.photobucket.com/albums/v398/ ... s13org.jpg

SÃ¥, etter ett lengre opphold i photoshop, sitter vi igjen med...

Bilde

#246302  av sw20

Veldig fin og lav avensis med fete felger :o
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 21