JDM / US baklys er tingen
Slipper at folk tror det er en Celica da 

TommR skrev:Hehe, jeg fikk fuel-cut så derfor gikk det litt dårligunnskyldninger, unnskyldninger...heheMen uansett, morro med ny motor
k_one skrev:Vil ikke akkurat si at Høyteknologi + orginal 7M-GTE går hånd i hånd, men Det var vel den episoden som gjorde at jeg virkelig begynte å sanke deler ja. heheTommR skrev:Hehe, jeg fikk fuel-cut så derfor gikk det litt dårligunnskyldninger, unnskyldninger...heheMen uansett, morro med ny motor
Er uansett flaut når japansk høyteknologi blir flisa av tysk hitler-stål...det burde aldri skje, og jeg håper herved du har lært en lekse..LOL
TommR skrev:Takk takk, det var skikkelig morro å skru fra hverandre motoren. Den var i skikkelig bra stand. Toppakning, rådelager, sylindere og det meste var knall bra. Fant faktisk ikke noe dårlig med motoren. hehe Men byttter alt allikevel.Hvor bestilte du det oljelokket(TRD) da??pris?Hvis man først skal satse, så får man satse skikkleig
Blir ny Powerhouse oljepumpe. Bestilte no deler i dag å.hehe
Powerhouse Racing Olje Pumpe
Titan Cam Gears
Brian Crower Camshaft 264
ATI Lexan Spark Plug Cover
TRD Oil Cap
Bytter den like greit nå, som seinere. Koster 500 kr. mer. Billig forsikring spør du meghehe