TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Enda en 2JZ mkIII supra, It's ALIVE!!!!

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #306760  av Supramk3turbo

Vist de tror en Supra mk3 er en celica, så kan de bare tro det. Da har de ikke den helt store interesssen uansett. :lol:
 #306804  av k_one

må forøvrig nevne at det er bra at Tommy endelig får byttet motor, for ryktet skal ha det til at mk3'n hans fikk smekk på pung av en Audi A4 1,8T :shock:
(Nå hører det forøvrig med til historien at bilen tilhører meg og broder'n og at den ikke er heeelt original da...hehe)
 #306881  av k_one

TommR skrev:Hehe, jeg fikk fuel-cut så derfor gikk det litt dårlig :P Men uansett, morro med ny motor :D
unnskyldninger, unnskyldninger...hehe
Er uansett flaut når japansk høyteknologi blir flisa av tysk hitler-stål...det burde aldri skje, og jeg håper herved du har lært en lekse..LOL :D
 #306882  av TommR

k_one skrev:
TommR skrev:Hehe, jeg fikk fuel-cut så derfor gikk det litt dårlig :P Men uansett, morro med ny motor :D
unnskyldninger, unnskyldninger...hehe
Er uansett flaut når japansk høyteknologi blir flisa av tysk hitler-stål...det burde aldri skje, og jeg håper herved du har lært en lekse..LOL :D
Vil ikke akkurat si at Høyteknologi + orginal 7M-GTE går hånd i hånd, men Det var vel den episoden som gjorde at jeg virkelig begynte å sanke deler ja. hehe ;) Fikk et puff i riktig retning hehe (og hvis kriss sier han flisa meg så juger'n) :P haha
 #306883  av Supramk3turbo

Tror ikke jeg hadde giddi å skryte av at jeg hadde "flisa" en orginal Supra mk3. Er ikke akkurat noe prestasjon det. Det er en bil på 1600 kg med 240 hk. Ikke akkurat villt.
 #306885  av TommR

Hehe, 203 hk på hjula ;) Det er grombilen sin det. Nei, Jeg tror vi kan si vi har tekno biler neste år Thomas med 500+ hk :D Hehe Får dytta stempla nedi i dag hvis alt går som det skal :D Også kommer racingpumpa og annet stæsj fra MVP tidlig neste uke. Tjoho :twisted:
 #306886  av Supramk3turbo

Ja. først da begynner vi å snakke :D Åja, så spennende. Jeg kommer hjem til uka, mulig jeg slår på tråden å kommer opp å kikker...
 #307172  av TommR

Da fikk jeg gjort litt i helga, og her er resultatet av søndagsjobbinga. Blei ingen skruing på lørdag.. Var ikke helt i form ;) hehe Venter bare på PHR oljepumpa nå så jeg får skrudd på bunnpanna igjen og blir topp sjekke for skjevheter og vasket i neste uke.
Vedlegg
ARP bolter og studs :D
ARP bolter og studs :D
IMG_1085.JPG (3.11 MiB) Vist 815 ganger
IMG_1088.JPG
IMG_1088.JPG (3.18 MiB) Vist 821 ganger
Gamle veiv og rådelagre
Gamle veiv og rådelagre
IMG_1087.JPG (2.37 MiB) Vist 818 ganger
 #308136  av lexusmann

TommR skrev:Takk takk, det var skikkelig morro å skru fra hverandre motoren. Den var i skikkelig bra stand. Toppakning, rådelager, sylindere og det meste var knall bra. Fant faktisk ikke noe dårlig med motoren. hehe Men byttter alt allikevel. ;) Hvis man først skal satse, så får man satse skikkleig :P

Blir ny Powerhouse oljepumpe. Bestilte no deler i dag å. ;) hehe

Powerhouse Racing Olje Pumpe
Titan Cam Gears
Brian Crower Camshaft 264
ATI Lexan Spark Plug Cover
TRD Oil Cap

Bytter den like greit nå, som seinere. Koster 500 kr. mer. Billig forsikring spør du meg :D hehe
Hvor bestilte du det oljelokket(TRD) da??pris?
 #308555  av lexusmann

Eh, har du link??prøvde en kjapp googling, men fant den ikke... :wink:
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 20