TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Felger og sommersko til Lex'n.

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #319040  av QuiNlan
 
lexusmann skrev:
eneste jeg ikke likte var de blå lysene bakom grillen.... :roll:
Enig med den. De oransje lyslistene han hadde over lyktene passet også litt dårlig. Holder nok lenge med HID i alle lys for min del. Er temmelig greit nå og.
 #319042  av Neo
 
quinlan: har jeg vært deg har jeg valgt felgene fra nitro, tror dem vil passe bilen din best :D .. siden du har sort bil blir ikke sorte felger noe bra, dem blir likksom i ett med bilen..
 #319043  av lexusmann
 
QuiNlan skrev:
lexusmann skrev:
eneste jeg ikke likte var de blå lysene bakom grillen.... :roll:
Enig med den. De oransje lyslistene han hadde over lyktene passet også litt dårlig. Holder nok lenge med HID i alle lys for min del. Er temmelig greit nå og.
Word! :D
 #319045  av Geir
 
Jeg skal senke 30 mm, og skal ha på 19". Noen som vet hvilken ET som vil gjøre at felgene ligger i vater med hjulbue? Jeg vil ha det snasent når jeg først gjør det.

Fint om noen med 2.gen IS eller som vet kommer med noen svar :)
 #319057  av galx
 
Neo skrev:quinlan: har jeg vært deg har jeg valgt felgene fra nitro, tror dem vil passe bilen din best :D .. siden du har sort bil blir ikke sorte felger noe bra, dem blir likksom i ett med bilen..
- Og i ett med dekkene når felgene blir støvete :| .
Syns også de som heter Nitro var bra, faktisk ganske fine og optiske. Ser for meg at dem blir bra på bilen din Quinlan :twisted: Hva må du gi for dem ?



Litt off-topic kanskje...
Bilen fra Sverige var fin den, fin i lakken, men det blir med det for min del.
De fleste av oss kan demontere interiør og erstatte det med et annet + noen stereo/skjermmodifikasjoner. Virker kanskje negativ nå. Struket på bilen var pent det 8) .
Er mer imponert over Lexusprosjektene som ligger inne på forumet :mrgreen: :mrgreen:
 #319071  av QuiNlan
 
galx skrev:
Neo skrev:quinlan: har jeg vært deg har jeg valgt felgene fra nitro, tror dem vil passe bilen din best :D .. siden du har sort bil blir ikke sorte felger noe bra, dem blir likksom i ett med bilen..
- Og i ett med dekkene når felgene blir støvete :| .
Syns også de som heter Nitro var bra, faktisk ganske fine og optiske. Ser for meg at dem blir bra på bilen din Quinlan :twisted: Hva må du gi for dem ?
Hvilke felger mener dere? Nitro Oxide
Bilde

Eller Nitro Max?
Bilde

Veiledende pris for disse felgene ligger på rundt 3000 - 3200 pr. stk. Jeg kan få de med 60% avslag på veiledende, tror jeg det var. Rimelig med andre ord.
 #319086  av Geir
 
Nitro Oxide var fete. Leter etter felger i sølv med barsk leppe selv :)
 #319116  av Neo
 
siste bildet ville jeg har satset på quinlan :D
 #319117  av QuiNlan
 
Sykt vanskelig å bestemme seg, virkelig. Syns Oxide også er frekke felger, samtidig som at jeg liker 5 eika felger. Minuset med de 5 eika felgene er jo at de ikke har kant.

Det er noe drit at disse
Bilde
ikke leveres i 19" :(
 #319226  av lexusmann
 
De Nitro Oxide felgene var stilige, men vanskelige å holde rene, kan jeg tenke meg....mye krinkelkroker, hehe...flott den Max'en også, og litt enklere.... :wink: men smak og behag.... :lol:
 #319253  av Neo
 
galx skrev:Syns MAX felgene var de peneste :twisted: .
Tror det kommer til å kle den sorte Lex'n din bra.
felre som støtter meg hehe, dette blir nokk penest ja quinlan :mrgreen:
 #319266  av QuiNlan
 
Er vel disse bildene som er avgjørende tenker jeg :)
Nitro Max.JPG
Nitro Max.JPG (26.33 kiB) Vist 4415 ganger
Nitro Max 1.JPG
Nitro Max 1.JPG (20.66 kiB) Vist 4415 ganger
Eikene buer innover mot senter, det er et veldig stort pluss. Tror jeg har bestemt meg ass. MÃ¥ bare vente til skattepenga kommer :D
 #319352  av Fredrico
 
Volk felger, der kan man ikke trakke feil.. Eller BBS LM, vurderer å bestille meg et sett med de i 18" nå når dollarprisen hopper ned igjen ;)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16