TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lexus IS200 med 3,5l supra motor. Update lakk+video..

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #312973  av Tevosupra
 
Zupra skrev:
Tevosupra skrev:Den kommer nok i flere bilblader;)
Men skal mann selge et produkt, må mann jobbe med det;) hehe, bilblader V.S nye sponsorer..?


:)

Så sant så sant..

Og sponsorer er bestandig aktuelt.. for som du også vet så går kronern fort ut av kassa med slike prosjekt.. :wink:
Men føler også at man må velge litt sponsorer med omhu..

Orker liksom ikke klistre navne til et firma over hele bilen for en tusenlapp.. :D hehe...
Hehe, du har rett her;) Vanskelig er det og få sponsorer og:)
Hverfall ikke noe med proskjektene og gjøre det;)
 #312996  av Mr_Storbrua
 
Zupra skrev:
Joda da husker du rett. og det har den fortsatt.. Joda innser at dette er en smule radikalt men. det er gjort så mye med denne bilen slik som den
er nå at jeg ikke orker og kjøpe en anne for så og selge denne. Er jo greit med skilt de få gangen jeg skal kjøre på vei med bilen.. :)

Men tanken har streifet meg.. men gidder ikke det.. jeg vil ha skilt og bruke denne bilen siden det er lagt så mye arbeid i akkurat denne..
Åssen er det med eu kontroll å sånne ting da? Er motorbytte godkjent? Må være tungvint med eu kontroller visst ikke det er godkjent.. eller?
 #313000  av Zupra
 
Tevosupra skrev:
Zupra skrev:
Tevosupra skrev:Den kommer nok i flere bilblader;)
Men skal mann selge et produkt, må mann jobbe med det;) hehe, bilblader V.S nye sponsorer..?


:)

Så sant så sant..

Og sponsorer er bestandig aktuelt.. for som du også vet så går kronern fort ut av kassa med slike prosjekt.. :wink:
Men føler også at man må velge litt sponsorer med omhu..

Orker liksom ikke klistre navne til et firma over hele bilen for en tusenlapp.. :D hehe...
Hehe, du har rett her;) Vanskelig er det og få sponsorer og:)
Hverfall ikke noe med proskjektene og gjøre det;)
nei kan ikke ha noe med det og gjøre. Noe av de råeste prosjektene i Europa pågår jo i dyre Norge.
SÃ¥ er litt ironisk da.

Men så gjør man jo ikke dette for sponsorenes skyld. Alt med både tid og penger blir jo værdt det når det funker.. :D
 #313001  av Zupra
 
Mr_Storbrua skrev:
Zupra skrev:
Joda da husker du rett. og det har den fortsatt.. Joda innser at dette er en smule radikalt men. det er gjort så mye med denne bilen slik som den
er nå at jeg ikke orker og kjøpe en anne for så og selge denne. Er jo greit med skilt de få gangen jeg skal kjøre på vei med bilen.. :)

Men tanken har streifet meg.. men gidder ikke det.. jeg vil ha skilt og bruke denne bilen siden det er lagt så mye arbeid i akkurat denne..
Åssen er det med eu kontroll å sånne ting da? Er motorbytte godkjent? Må være tungvint med eu kontroller visst ikke det er godkjent.. eller?
joda det er tungvint... Men er jo ikke mye galt på bilen sånn i teorien.. men ja det er tungvint. men med tiden så kanskje jeg prøver og få det godkjent.
med en mindre motor evt.
 #313012  av Supramk3turbo
 
Zupra skrev:
Supramk3turbo skrev:Ja, det er jo ikke tvil om at det ihvertfall blir Norges/Skandinavias grommeste is200. Fortjener litt mere oppmerksomhet denne :)
Ja. vi får se hvordan det går denne sesongen, vist jeg får bilen til og fungere slik den skal og alt blir ferdig så kan det vel være at det blir noe oppmerksomhet rundt denne.. Men jeg er ikke akkurat typen som ringer rundt til bil blader og spørr om de vil ha reportasje om denne.. 8)
litt for lite PR syk til det.. Men vist alt blir ferdig så synes jeg hvertfall bilen fortjener det.
men husk :!: Jeg bor i Nord vettu.. for mange så virker det som om de tror at det skjer lite nord for sinsen.. :lol:
Ikke noe ondt mot dere som bor sørpå altså... :wink:
Ja, det blir litt teit å mase seg til oppmerksomhet. PR kåt. Det vil nok gå av seg selv etter hvert tenker jeg, bare flere får se den å vite om den. Du gikk jo på den største smellen i fjor, så det skjer nok ikke igjen :D (Kanskje) Håper ihvertfall den går hele sommeren så vi får sett den på våler å rud. Muligens på Mantorp?? Å så klart på ACR :D

Man kjører på skilt så lenge det lar seg gjøre :lol:
 #313051  av Zupra
 
Supramk3turbo skrev:
Zupra skrev:
Supramk3turbo skrev:Ja, det er jo ikke tvil om at det ihvertfall blir Norges/Skandinavias grommeste is200. Fortjener litt mere oppmerksomhet denne :)
Ja. vi får se hvordan det går denne sesongen, vist jeg får bilen til og fungere slik den skal og alt blir ferdig så kan det vel være at det blir noe oppmerksomhet rundt denne.. Men jeg er ikke akkurat typen som ringer rundt til bil blader og spørr om de vil ha reportasje om denne.. 8)
litt for lite PR syk til det.. Men vist alt blir ferdig så synes jeg hvertfall bilen fortjener det.
men husk :!: Jeg bor i Nord vettu.. for mange så virker det som om de tror at det skjer lite nord for sinsen.. :lol:
Ikke noe ondt mot dere som bor sørpå altså... :wink:
Ja, det blir litt teit å mase seg til oppmerksomhet. PR kåt. Det vil nok gå av seg selv etter hvert tenker jeg, bare flere får se den å vite om den. Du gikk jo på den største smellen i fjor, så det skjer nok ikke igjen :D (Kanskje) Håper ihvertfall den går hele sommeren så vi får sett den på våler å rud. Muligens på Mantorp?? Å så klart på ACR :D

Man kjører på skilt så lenge det lar seg gjøre :lol:

Enig med deg..
Og nei tror nok ikke det kan gå så galt iår som ifjor. I grunn så burde dette være ganske så holdbart.
Og vis det viser seg så skal jeg få til noe treff sørover også. Vi skal ta en vurdering hvilke treff vi prioriterer siden det er en ganske lang tur fra Tromsø. Men Mantorp blir det mest sannsynlig. Og enten våler eller rudn. ikke sikker på hva som er best ennå. Men ACR er jo en selfølge.. Begge treffa så klart..

Skilt så lenge det lar seg gjøre ja..... :twisted:
 #313052  av Supramk3turbo
 
Våler er helt klart best i forhold til rud, ihvertfall slik som rud ser ut nå. Men etter utbyggingen blir nok rud best...
 #313061  av Zupra
 
Supramk3turbo skrev:Våler er helt klart best i forhold til rud, ihvertfall slik som rud ser ut nå. Men etter utbyggingen blir nok rud best...
Ja Hva og kjørte på vålerbanen i oktober ifjor og da brukte vi nye og gamle delen på alle løpene...Kan tenke meg det ikke var så artig på denne når bare gamle delen var i bruk. MEN.. ikke så mye fart og spenning som ACR. Så vi er helt klart bortsemt med ACR banen.. :)

Men våler er ikke spesielt publikumsvennlig da... Men blir sikkert bedre når gtaebil har arrangement dær..
 #313105  av DanielJ
 
VEGARD!! DU TRENG SERIØST Å LEGG UT BILDE AV LEXUSEN :shock: du må jo ikke glem å hold oss oppdatert om ka som skjer :D
 #313106  av Supramk3turbo
 
Nja, ACR ser veldig bra ut. Har bare sett den på Youtube :lol: , men det holder det, Jeg SKAL dit i Juni. Var på Mantorp Japmeet i fjor, anbefales. Vil ikke uttale meg om den er bedre en ACR før jeg har vært der, men bra var den ihvertfall :D

Ja, flere bilder... :D
 #313135  av Zupra
 
Hehe... ja blir bilder om ikke så alt for lenge.. :D
Nå er det liksom ikke så noe spesielt artig som skjer. Venter nå når deler begynner og komme. Så vi får begynnt med karroseri arbeidet.. Det blir Racing det.. :P Og da kommer det bilder.

Bur, lakk, og noen endringer innvendig, nytt innsug (ikke ferdig men custom laga av håvard på SHS)
og til slutt med motor i. Og da skal vi ha en ferdig rigga gatebil IS200 2-dørs.
blir bra det.
 #323713  av Zupra
 
Hei hei..

joda det blir hjulspinn på ACR..

Beklager dårlig oppdatering men har vært elendig og ta med kamera til garasjen..

oppdatering så langt:

- Bur ferdig bygget
- Motor halveis satt sammen igjen, venter på en toppakning,
- Dachlogger mottat. Racepak. Så JÆVLI bra ut..
- IKEYA understell nesten komplett bestilt, ankommer vel om et par uker.
- venter ennå i spenning på glassfiber delene som er blitt veldig forsinket.. 1 uke ca.
- Dogbox kassn kommer vel fra trondheim i disse dager.
- lakking bur og innvendig påbegynt., og utvendig blir gjort til slutt.

Så føler at bilen er ganske bra i rute. Og lover gått mot sesongen..

Nå når vi har fått oss Dynapack til SHS Performance så er det jon ingen problem med bremsing osv.. :-)

hint hint folkens. for dere som bor nordpå. SHS Performance har Dynapack, og vi er klar for bremsing.. :D :D
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14