TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Daniel HS's Carlos Sainz prosjekt/worklog

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #308880  av apehest

Ikke originalfilter, ikke TRD, men purolator faktisk. :(
FÃ¥ adressen din skal jeg sende deg et originalfilter gratis. :(
 #308889  av Daniel HS

apehest skrev:Ikke originalfilter, ikke TRD, men purolator faktisk. :(
FÃ¥ adressen din skal jeg sende deg et originalfilter gratis. :(
Hehe... Har faktisk ikke hørt noe negativt om Purulator før nå, har bl.a sett på bilprogrammer på TV at de bruker Purolator filtre. Såvidt meg bekjent tilsvarer disse originalfiltrene til Toyota... Men men... Hvis du virkelig vil sende meg et originalfilter så skal du gjerne få adressen på PM, så skal jeg hive det på ved neste oljeskift :P Men planen har vært å bestille en del TRD filtre fra Fensport, men gidder ikke bestille kun det liksom...
 #308913  av Daniel HS

apehest skrev:Allerede bytta?
Yep, hadde akkurat helt på nye oljen før jeg leste innlegget ditt... Kjøper ikke olje om mandagen for å lagre den til over nyttår vet du, må smi mens jernet er varmt :P
 #309074  av Daniel HS

Har helt glemt å legge den ut, men her er iallefall grafen fra bremsingen...

Bilde

Har fått vekk feilkoder nå, så nå er det litt småputling igjen, så håper jeg at vi kan nærme oss 190- 200hk i allefall... :)
 #309161  av Daniel HS

Litt småleking på snø må til, dette er fra sist det var snø i Bergen...

Ikke verdens beste kvalitet, men men. Visste ikke at jeg ble filmet før jeg fikk en sms om det. Irriterer at det ikke ble film av piruettene :P
 #310461  av Daniel HS

Nok en gang har jeg demontert dumpen. Denne gangen virker det også som om bilen går bedre (girskift og når man slipper opp gassen for å gi pådrag igjen). Trodde denne dumpen skulle fungere noenlunde ok sammen med LuftMengdeMåleren, men den gang ei! Så fra nå av kjører jeg nok uten dump! Effekt fremfor jåleri :D :P
 #310555  av Daniel HS

Fikk montert BoostControlleren i dag. Tok sin tid med tanke på at alt er så innih****e trangt nedi der. Fikk desverre ikke stilt den inn i dag pga mye trafikk, og de stedene der ikke var trafikk var det tendenser til is. Så med tanke på at den skal mappes på 3 gir ble ikke dette gjort i dag. Kjørte litt såvidt på forrige eiers oppsett, og merket en del forskjell fra originaltrykket. Men i og med at vi har litt forskjellige oppsett bør den stilles inn på nytt... Så foreløpig er ladetrykket 0.4 til BoostControlleren er stilt inn :P
 #310748  av Daniel HS

shihace skrev:Du er pine meg ivrig med bloggingen.....

mye dill på den bileen din etter hvert...:) ME LIKE!!!!!!!
Endelig kommet deg innpå her du også altså? Må få opprettet en tråd på kassebilen du, er jo gjort litt småtterier der også :P

Hehe... Ja, må jo holde orden på hva jeg gjør, synes ikke jeg er kommet så godt igang i forhold til en del andre her på forumet da. Planene er en god del mer :P
 #311022  av Gt-4-Ever

Kan muligens kjøpe dumpen hos deg om den virker. Send pm med pris om det er interessant. :)
 #311033  av Daniel HS

Gt-4-Ever skrev:Kan muligens kjøpe dumpen hos deg om den virker. Send pm med pris om det er interessant. :)
Tror den virker som den skal... Eneste jeg er misfornøyd med er at den slipper ut for tidlig i forhold til hva jeg vil at den skal gjøre, men er jo nydelig lyd i den når man drar på og den dumper... :twisted:

Men vet ikke om jeg skal selge eller ikke enda, kan jo være jeg ombestemmer meg senere om monterer igjen... :P Men du kan jo sende en bud på PM...
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 40