TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bursdager og gratulasjoner

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #392987  av Mr_Storbrua

stianøverland skrev:gratulerer til meg som fikk fagbrev som billakkerer i dag :)
Gratulerer så mye :) Morro med sånt.. fortsetter du på samme plass eller?
 #397252  av ArildM

Nice :)
Hvor mye må du betale for sykkellappen da ca?
Vært morsomt å ha 8)
 #397259  av Mr_Storbrua

inzane2012 skrev:gratulere til meg selv som tok teorien på sykkellappen idag ;) og det uten å ha bladd i kjøreboka :P
Gratulerer :) bare oppkjøringa igjen :) En kompis av meg som vil igang med det nå. Ca hvor mye havner lappen på nå?
 #397262  av inzane2012

tusen takk begge to :) har banekjøringa, langkjøring og ett teorikurs før jeg kan ta oppkjøringa, men håper jeg rekker det før høsten setter inn for fullt...

hun jeg tar lappen hos sa minimum 17k for hele skiten, kjøretimer, teorien og oppkjøringa, så va nå ikke så alt forgale... men så kommer det vel en 8-10k for sykkelkle og ikke minst sykkelen (men den venter jeg med til neste år ;) )
 #397263  av Mr_Storbrua

Det er blitt såpass nå ja.. tror jeg betalte rundt 6K når jeg tok den, om jeg ikke husker feil..
 #397265  av inzane2012

må vere noen år siden du tok den da ja ;) hehe

ene kompisen min som holder med å klasse opp fra A1 til A nå måtte ut med 12k, og det var bare for banekjøringa og langkjøringa... så prisene er litt på halvåtte da....
 #397269  av Mr_Storbrua

tok lappen i 03.. vi hadde ikke banekjøring da.. hadde bare litt kjeglekjøring. Her nede holdt det den gang hvertfall med kun oppkjøring om man hadde a1, tror jeg. mulig man måtte ha ett par kjøretimer..
 #397309  av inzane2012

03 er leeeeeeenge når det kommer til førerkort :P har jaggu sjedd mye siden den gang... det som irriterer meg mest er hvor stor forskjell det er på hva du blir lært... når jeg tok lappen på bil ble jeg lært at du ikke skal blinke til venstre i en rundkjøring, skulle bare blinke til høyre når du skulle ut av en rundkjøring pga en rundkjøring ikke er å regne som ett kryss... mens ho som jeg tar sykkellappen med nå sier at joda, du skal blinke til venstre vist du skal til venstre i en rundkjøring nettopp pga det er ett kryss...

menmen, får bare gjøre som kjerringa vil ;) hehe

fikk forresten oppkjørings dato idag, 20. september... så da er det bare å håpe en ikke driter seg fullstendig ut...
 #399062  av Julebrus

inzane2012 skrev:03 er leeeeeeenge når det kommer til førerkort :P har jaggu sjedd mye siden den gang... det som irriterer meg mest er hvor stor forskjell det er på hva du blir lært... når jeg tok lappen på bil ble jeg lært at du ikke skal blinke til venstre i en rundkjøring, skulle bare blinke til høyre når du skulle ut av en rundkjøring pga en rundkjøring ikke er å regne som ett kryss... mens ho som jeg tar sykkellappen med nå sier at joda, du skal blinke til venstre vist du skal til venstre i en rundkjøring nettopp pga det er ett kryss...

menmen, får bare gjøre som kjerringa vil ;) hehe

fikk forresten oppkjørings dato idag, 20. september... så da er det bare å håpe en ikke driter seg fullstendig ut...
Lykke til da :mrgreen:

Jeg lærte og blinke til venstre når jeg skal til venstre. Resultatet ble at jeg aldri blinker i rundkjøringer mere (Noen ganger kanskje ) :P :P
 #399073  av inzane2012

ingen oppkjøring, kjørelæreren jeg hadde ga tydligvi faen i meg, hørte ikke noe mer fra hu, og svarte ikke på meldingene mine, så jeg bytta til en anna kjørelærer... Ringte inn til den trafikkstasjonen jeg hadde bestilt oppkjøring hos, men di hadde ikke noe i systemet om at jeg hadde gjort det... så spørs om ikkje jeg må vente til våren igjen før det bli MC-lappen på meg...
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14