Og da har jeg fått beskjed av LSC om at setetrekkene er ferdig produsert og på vei i posten.
Gikk utrolig fort. Fra jeg bestilte til de var ferdig har det gått litt over en uke!
Servicen hele veien har vært upåklagelig! Han har holdt meg oppdatert, gitt meg svar på alle detaljer og spørsmål. Svarer på mail samme dag. Og har sendt meg gratis vareprøver på forskjellige stoff-farger. Anbefaler alle å handle fra
http://www.lsc-interiors.co.uk Det har vært en meget hyggelig handel! Fikk også noen bilder fra ham, med de nye setetrekken mine

Legger ut flere egene bilder når de ankommer i posten etter nyttår.
Total kostnad kom på ca 5000kr med frakt for dør og setetrekk med semsket innerdel og farget søm.
Må desverre gi litt tilbakemelding på leatherseats.com også. Og den er ikke like god. Bestilte stoff-prøver derfra også. For det første forlangte de 16$ per tøystykke, pluss frakt.
For dte andre bestilte jeg stoff-prøvene derfra for over en måned siden, og de har fortsatt ikke blitt sendt. Og for det tredje svarer de ikke på noen mailer jeg har sendt til dem de siste tre ukene. De virket heller ikke til å ha noe særlig god peiling på hverken farger eller stoff... Med tanke på mailene de har besvart tidligere. De klarte ikke svare på hvordan blåfragene på stoffet så ut i virkelighten, og hva som ville matche min bil.
Det klarte LSC uten problem... Han sendte meg stoffprøvene og jeg hadde dem i postkassen hjemme innen tre dager.
Bilder av interiøret mitt

Ingen er tøffere enn toget! Hilsen lokføreren
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.