FireWalk skrev:Er du så gammel da? he he.. Du må bare si ifra om du trenger noe assistanse
Jeg vil anbefale å beholde svinghjulet iallefall. Lettere svinghjul har en del å si på en Sugemotor men på en turbobil som har mye dreiemoment har det veldig lite å si. Faktisk så kan du miste litt dreiemoment på det mot marginal økning i respons på revingen under kjøring. Eneste gangen du vil merke noe til det er når du ruser på tomgang. 
borring vil gi mer volum og litt mer guffe. Men vil også gjøre veggene som mange mener er tynne fra før enda tynere. Litt skummelt om du skal kjøre høyt ladetrykk. Så der blir litt sånn for og mot
Men om du først skal maskinere hele motoren så why not 
Hvordan gikk hjemturen? Ble det noe mer trøbbel med fuelcut? regner med du fikk finstilt EVCen etter hvert
La forresten ut bildet jeg tok på den norgesrekord / off topic tråden 
Begynner å dra på åra ja

Men har mange gode år igjen da
Lønner seg vel kansje bare å hone blokka da, og beholde det orginale svonghjulet. Er jo masse å hente på toppen, samt alt det andre, så holder vel kansje det til de ønskede hkene
Hadde vært kjekt med litt hjelp når jeg skal ha den nedi ja

Skal fint greie å sette sammen alt, men å montere motoren i bilen alene, blit jeg fort for kort ja.hehe.. Så takker for tilbudet

Blir ei god stund til da. Er ikke på billigsalg de delene
Spm som jeg kommer på... Finnes det en sprut som er mere som pnp? Plug and play. Husker på mx5en, så var den en sprut som heter Ms-pnp som man kunne bare koble til, å tut å kjør. Var meget effektiv også faktisk...
Rørte ikke så masse på Bcen på turen hjem, må handle nye slangeklemmer og lese litt i manualen først , så jeg ikke stiller bort hele greia.. Mista slangen fra Dump til innsug en rekke ganger på veien hjem . Måtte være lett på høyrefoten..

Handle klemmer i morgen tenkte jeg , og begynne å forske litt på den. Leste litt i manualen på ferga da. Så ikke så komplisert ut egentlig.