Re: Tonny's 1992 Turbo JDM (Oljeskift 22/04/2010 v/185824)
Legg innLagt inn:27 jul 2010 11:37
Pent med karbon og hvite skiver 

Toyota Sportscar - Owners Group Norway
http://www.ts-ogn.no/phpBB3/
ArildM skrev:Pent med karbon og hvite skiverSynes også det.
inzane2012 skrev:var det skikkelig pakket inn da?? eller bare surra litt bobleplast rundt og ett lag brunpapir?Kunne vært bedre ja. Var bobbleplast og brunpapir nedi eska, men lå ganske så løst lell.
inzane2012 skrev:ja, det var vel derfor di ikke ville sende sånt til utlandet...stemmer det. Var en av betingelsene for at de skulle bli villige til å sende til Norge.
men du hadde vel lovt å ikke holde di ansvarlige for sånne skader heller??
du får huske på å legge ut masse bilder når du har fått den på bilen da, heller mot å skaffe den vinga selv med tia
FireWalk skrev:Nå har jeg jo fått sett bilen live, og til og med kjørt den! Fin bil du har der.Takker for det ja, å takker både for den urforglemmelige turen med din, samt hjelpen av monteringen av HKS EVC-S BCenTa å legg ut bilde av vingen da?
predator skrev:Det må du gjøre!FireWalk skrev:Nå har jeg jo fått sett bilen live, og til og med kjørt den! Fin bil du har der.Takker for det ja, å takker både for den urforglemmelige turen med din, samt hjelpen av monteringen av HKS EVC-S BCenTa å legg ut bilde av vingen da?
![]()
Ga virkelig mersmak å sitte på en runde med din... HAdde ett bredt smil når jeg kjørte hjem, selv om det ikke var helt den samme reaksjonen på min![]()
Kan ta bilde å legge ut i morgen
FireWalk skrev:Synes det gikk mere enn sykt godt lell jeg, selv med hjulspinnpredator skrev:Det må du gjøre!FireWalk skrev:Nå har jeg jo fått sett bilen live, og til og med kjørt den! Fin bil du har der.Takker for det ja, å takker både for den urforglemmelige turen med din, samt hjelpen av monteringen av HKS EVC-S BCenTa å legg ut bilde av vingen da?
![]()
Ga virkelig mersmak å sitte på en runde med din... HAdde ett bredt smil når jeg kjørte hjem, selv om det ikke var helt den samme reaksjonen på min![]()
Kan ta bilde å legge ut i morgenSynd det regnet og var vått på veien, fikk ikke utrettet så mye. Ble bare spinning, men blir sikkert slik din og om du fullbyrder de planene dine. Men husk at du må velge mellom kjørbarhet og effekt. Er ikke noe gøy å kjøre en ren banebil på vei for å si det slik.
FireWalk skrev:Er du så gammel da? he he.. Du må bare si ifra om du trenger noe assistanseBegynner å dra på åra jaJeg vil anbefale å beholde svinghjulet iallefall. Lettere svinghjul har en del å si på en Sugemotor men på en turbobil som har mye dreiemoment har det veldig lite å si. Faktisk så kan du miste litt dreiemoment på det mot marginal økning i respons på revingen under kjøring. Eneste gangen du vil merke noe til det er når du ruser på tomgang.
borring vil gi mer volum og litt mer guffe. Men vil også gjøre veggene som mange mener er tynne fra før enda tynere. Litt skummelt om du skal kjøre høyt ladetrykk. Så der blir litt sånn for og motMen om du først skal maskinere hele motoren så why not
Hvordan gikk hjemturen? Ble det noe mer trøbbel med fuelcut? regner med du fikk finstilt EVCen etter hvertLa forresten ut bildet jeg tok på den norgesrekord / off topic tråden
inzane2012 skrev:predator, kan anbefale deg å lese gjennom den lenka eg la ut på en tråd om trimming av 3sgte på mr2 forumetTakker for det Inzaneder står det ganske mye om hva som skal til og hva du kan gjøre og ikke bør gjøre når du skal trimme... samt at det står litt om fordeler og bakdelere med 2gen vs 3gen
her er linken: http://www.mrcontrols.com/primers/power.htm
du kan sikkert en del fra før av, men kanskje den kan hjelpe deg med å spare noen kr her og der