TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #370790  av jacquelin

Toms_3S-GTE: Hvor blir det av opplevelsene dine da? :) Syns det ble litt stille her i tråden. :P

I går skjønte jeg hvor digg det er med menn som gir meg sex når jeg ber om det, og så går og lager middag etterpå. Skal litt til for å toppe den kjenner jeg! :D
 #370791  av Mr_Storbrua

jacquelin skrev: I går skjønte jeg hvor digg det er med menn som gir meg sex når jeg ber om det, og så går og lager middag etterpå. Skal litt til for å toppe den kjenner jeg! :D

Da har du gjort noe veldig riktig bare :) Du er vel bare verdt det da :)
 #370811  av jacquelin

Hehe, får håpe det da. Får hvertfall veldig lyst til å være flink jente. ;)
 #370812  av Mr_Storbrua

jacquelin skrev:Hehe, får håpe det da. Får hvertfall veldig lyst til å være flink jente. ;)
:)
 #370822  av Toms_3S-GTE

Toms_3S-GTE: Hvor blir det av opplevelsene dine da? Syns det ble litt stille her i tråden.

I går skjønte jeg hvor digg det er med menn som gir meg sex når jeg ber om det, og så går og lager middag etterpå. Skal litt til for å toppe den kjenner jeg
Ask and you shall receive!

Og BTW, teller det om jeg gir deg sex når du ber om det, når jeg har lyst på det, når det egentlig ikke passer seg også tar deg med ut å spise isteden fordi jeg ikke kan lage mat selv for 5 flate øre? :lol:
Yess yess, dama mi har forresten funnet ut at hun tror hun er Bifil
hehe, ja det kan jo så begge veier det... tror jeg hadde følt meg litt snytt vist madammen min kom og sa hu var bifil for så å bli ilag med ei anna dame... på den andre siden så er det kanskje større sjangse på få med deg ei ekstra jente heim etter fest d
Vel kan jo begynne med ett fantastisk eksempel på det motsatte kjønn, nemlig dama mi. Ei dame som forstår hva bilen min betyr for meg og som har fått med seg det at om det skulle bli noen små etterhvert er det ikke på tale at MR2'en skal selges for en mer familievennlig bil :lol: I tillegg til dette er dama mi bifil, dette betyr at når hun begynner å klå på venninner osv ute på by'n eller på fest er det fullt lov for meg og klå og tafse som jeg vil og, så lenge jeg gir dama mer oppmerksomhet enn venninna :lol: Dette resulterer i endel heftige turer på fylla og noen enda heftigere turer i senga :twisted: Vi har nemlig en fin deal, skal hu ha seg med ei dame mens hu er sammen med meg, skal jeg være med :lol:
på godt og vondt.. Får vel ta for meg det vonde jeg da.. Jeg kom tidlig hjem fra jobb og tok samboeren på fersken med "bestekompisen". Forlangte et svar men fikk bare beskjed om å dra meg ut. Så kom da denne fyren og skulle hive meg ut med makt. Endte med at jeg sendte fyren en tur på sykehus før jeg selv måtte på politi huset noen runder.. Siden har jeg vært singel og godt fornøyd med det igrunn så slipper jeg slike bekymringer.. Om det kom noe positivt ut av det så var det vel at bil interessen blomstret igjen etterpå. Fikk mer fritid og mer penger å bruke på meg selv nå som jeg ikke er forsørger lenger. så nå skal bilen få nytt interiør osv. Så blir det en fuktig gutte tur til syden i ferien.
På tide med en av de dårlige, jeg kom til dama mi litt tidlig fordi jeg var tidlig ferdig på jobb. Som vanlig går jeg rett inn og hva finner jeg der? Jo min aller dyrebareste på 17 år under lokal-områdets største player på 28 år. En fyr jeg kun hadde sett på bilder tidligere, og på alle bildene så han ut som om han kunne benke 150 kg ganske så lett. Det som derimot møter meg en en fyr på 165-170 som er veltrent men ikke akkuratt stor. Som alle andre av denne typen, truer han med at han skal vri av meg hue osv osv osv. Det hele ender med at han må bli hentet og kjørt på legevakten med brukket kjeve, brukkede ribbbein og begge skuldrene ute av ledd. :twisted: Tror ikke dama hadde fortalt at kjæresten hadde trent både Kickboxing og MMA :lol: Jeg slapp derimot å møte politiet da det nok ikke var så kult å måtte forklare at man hadde fått skikkelig rundjuling av en 10 år yngre fyr som man hadde beisa dama til :lol:

Når sant skal sies måtte jeg henne forsovid ute på byen ca ett år etter på og dette var begynnelsen på noen ville og gale uker med puling, etter som hun vil gjøre alt for å få meg tilbake, mens jeg var kun interisert i å få pult mest mulig uten å bry meg om hu i det hele tatt, slik at jeg fikk tatt litt igjen når det gikk opp for henne og fikk kosa meg litt i mellomtiden :twisted: :twisted: :twisted:
fint valg du ga henne arild

aprops min bedre halvdel jeg skal vel innrømme at jeg ikke er den flinkeste med tanke på husstellet, som vasking av golv, vaske badet, vaske kle, henge opp kle osv osv... og det har vel blitt sånn for hver gang jeg har gjort en av disse tingene så kommer samboeren min å klager på jobben jeg har gjort fordi det ikke er gjort godt nok, men her en dag i forrige uke gikk hun litt lenger... jeg hadde såttet hjemme alene fordi hun var ute på fest, og før hun gikk spurte hun om ikke jeg kunne henge opp noen håndduker til tørk, og som spurt så gjort

det første hun så legger merke til når hun kommer hjem, er at jeg har hengt hånddukene til tørk på vranga med merkelappen ut, og dette blir det en stooooor sak uttav
Hehe, er det en ting jeg har å utsette på dama jeg har nå er det det at hu er EKSTREMT kresen når det gjelder mat. Det kan være ting som at jeg tok smør/margarin i vannet sammen med pastaen under oppkoking isteden for å la smøret/margarinen smelte over den varme pastaen etter siling som er forskjellen på perfekt pasta og en totalt uspiselig pasta for hennes del. For min del smaker det akkuratt det samme og det betyr at "hver" gang jeg lager mat, er det som regel kun jeg som spiser :lol: Pga. dette lager stort sett madammen mat her i huset :twisted: Kvinner er noen merkelige dyr er de ikke? :lol: Når det gjelder å lage enorme saker ut av ingenting så er jo dette det kvinner gjør best, er det ikke? Har altfor mange eksempler til å velge noen flere og ramse opp :lol:
slå denne her dere...
tenkte jeg skulle vere litt spontan i kveld mens vi gjorde oss klare for senga og begynte "leiken" på badet, men når vi kom inn i senga fikk jeg bare til beskjed, nei slutt nå, jeg skal lese litt først og så skal jeg sove, jeg skal tidlig opp i morra...
Hvor mange ganger skjer ikke dette i forhold? Vi er som vanlig kåte som dyr, dama er med i starten for så å bestemme seg for at hu ikke orker. Hva faen mener de med at de ikke orker? De orker ikke å ligge på rygg og få en hel masse nytelse, du kan ta deg i faen på at damer aldri hører en mann si at han ikke orker. Ihvertfall ikke før han allerede har tømt seg både 1 og 2 og kanskje 12 ganger i henne allerede :lol: Nok ett bevis på at kvinner er noen merkelige dyr som vi mannfolk ikke kan forstå oss på og som aldri blir fornøyd samme faen hva vi gjør for å havne på god sida dems :lol:
Er da vel ikke noe problem det, finnes jo over alt! Snakket med ei sånn blond/dum & deilig ei på MSN her om dagen. Hun hadde veldig lyst å sitte på en tur. Så plutselig kommer det: Er det greit at jeg sitter i bare undertøy i bilen din? Det hadde vært gøy!

Kommer ikke på tale! Skal ikke ha noe forstyrrelse av sjåføren som kan føre til skade på godbilen. Frekke folk tror de kan ta seg til rette.

Så tror nok ikke det er feil bil med tanke på å dra damer. Dessuten slipper man jo at den stygge veninnen skal sitte på også Slipper å finne på noen unnskyldning. Der er rett og slett ikke plass!
Nei med en fin MR2 er da ingenting umulig, har fått flere henvendelser på både msn og face om jenter som vil sitte på i bilen, både lett kledd og avkledd. Disse kommer selv om jeg har dame, så Toyota blir tydeligvis damene kåt'a :lol:

Jeg må si at det frister veldig å tilby denne tjenesten om jeg skulle bli singel en gang i fremtiden,Ihvertfall til de av damene som er litt interisange, men dette må da utføres med ett solid plast trekk over de nydelige S2000 stolene mine :lol:
Har hatt noen sånne ups and downs perioder.
I downs(syndrom) periodene sjekker jeg febrilsk Nettby
I ups periodene gir jeg faen og bare nyter livet.

Det er slutt på downs periodene nå føler jeg
Hvem gjør vel ikke dette? Har merket at i singelperiodene er jeg mye mer aktiv på nettby.
At kompisen min er en av hovedadminene på deiligst og stadig drar meg med på såkalte "Deiligst-party's" (les: - knull hele natta og hele dagen lang fester) hjelper jo ikke akkuratt det heller :P
Jeg hadde forøvrig en liten AHA opplevelse på lørdag. Jeg var (som vanlig) ute og festet litt og var kommet hjem og la meg. Pleier aldri dra med meg noe damer hjem for jeg syntes egentlig ikke det er verd det, er så kjipt når de skal ligge å prate i timesvis når du er drita full og vil sove, og når de våkner før deg og vekker deg når du (igjen) vil sove og kanskje atpåtil er dårlig.

Men nok om det. Hadde meg et svakt øyeblikk og kom i skade for å si ja når ei begynte å hinte veldig. Så hun tok en taxi hjem til meg da, kom inn, regelrett voldtok meg, og 5 min etterpå sier hun: neis, får vel tenke på å komme meg hjem! Sov godt da! også dro hun.

Det første jeg tenkte var: herregud! jeg har blitt brukt.... det neste jeg tenkte var: KULT!
Hehe, husker engang i fortiden da jeg var ute og feiret min 18 år dag. Som på alle andre 18 års dager var jo jeg full nok for en hel mini-buss og husker veldig lite av selve kvelden selv om det finnes fotobevis av meg med 3 forskjellige jenter i garderoben på klubblokale. Som sagt husker jeg ingenting av dette. Det jeg derimot husker er at jeg våkner naken i en seng som ikke er min seng. Bundet i hvert hjørne av sengen. Når jeg kikker rundt meg ser jeg bilder av ett eldre ektepar som er foreldrene til ett tvilling par jeg kjenner. I dette øyeblikk håper jeg at jeg er blitt med tvillingene hjem og ikke fruen i huset. :shock: Til min lettelse dukker tvillingene opp i dør åpningen etterhvert kun i ført string.Resten av dagen lå jeg på rygg mens de gjorde alt arbeidet. Er til dags dato den beste bursdagsgaven jeg har fått :mrgreen:
jeg fikk faktisk spm av ei jente nå jeg bodde på andøya om vi kunne vere fuckbuddies fikk og streng beskjed om det ikke var snakk om å vere venner ved siden av som snakka om alt mulig, hun ville bare ha kuk, noe jeg gav henne gledelig
Fuckbuddies er hærlig når man er singel. Flere Fuckbuddies når man er singel er enda bedre :twisted: Dersom det ikke passer for den ene, eller man ikke har fått nok av den ene, kan man jo alltids dra til den/de andre :twisted:

En ting til som viser at kvinnebeist er gale. Den bifile dama mi som jeg nevnte over dro med seg en gal dama hjem fra byen her for en stund siden. Når vi kom hjem bar det jo rett til sengs. Dama mi fant ut at hu skulle på dass før akten begynte. I mellomtiden gjorde vi andre oss klar. Mens vi ventet på dama begynte det gale kvinnebeistet å gi meg en blowjob. Jeg sa at hu fikk vente til dama kom tilbake siden avtalen vår er at skal hu ha med seg noen hjem skal jeg være med, og valgte å tolke denne som at skulle jeg ha meg med hu hu hadde tatt med hjem skulle hu være med. Vi ventet og ventet men dama kom jo aldri. Hun var drit dårlig og hadde lagt seg på sofaen utenfor soverommet. Det gale kvinne mennesket ble selvførgelig fornærmet da jeg ikke ville gjøre noe med hu når dama ikke var der.(les: jeg ville som faen men tenkte det var best å la være for husfredens skyld :lol: ). Hun bestemte seg derfor for å gå hjem. Noe som er litt over en mil i totalt tussmørke. Dagen etterpå fikk jeg høre av noen venninner av henne at hu hadde sagt at jeg hadde voldtatt henne i kjeften og at hu hadde skrikt at jeg skulle stoppe osv. Jeg forklarte selvfølgelig hva som hadde skjedd og at dama lå på sofaen 3 meter unna når det skjedde og at hu ukke hadde hørt noen ting så det hu hadde fortalt var bare bullshit. Det tyder jo på at dama er gal når venninnene hennes svarer "Det høres igrunn ut som hu ja. Skal sikkert lage et hælvete for dere nå, siden hu ikke fikk det som hu ville. Trodde ikke det om deg uansett men ville jo høre hva som hadde skjedd"

Kunne sikkert skrevet en hel del mer her nå men får spare det til denne tråden trenger gjennoppliving :P
 #370843  av Toms_3S-GTE

hehe høres ut som noen interessante opplevelser dette her toms

er mye rart en kan komme utfor
Hehe, ja det er utrolig hva man kan komme utfor ja. Ihvertfall når man er flink til i å gi faen når det trengs :P

Har som sagt noen andre historier på lager og, men satser på at andre kan fortelle sine versting historier først, sånn at jeg ikke får ett slags stempel her på siden :P :lol:
 #370877  av Sven

Toms_3S-GTE skrev:
hehe høres ut som noen interessante opplevelser dette her toms

er mye rart en kan komme utfor
Hehe, ja det er utrolig hva man kan komme utfor ja. Ihvertfall når man er flink til i å gi faen når det trengs :P

Har som sagt noen andre historier på lager og, men satser på at andre kan fortelle sine versting historier først, sånn at jeg ikke får ett slags stempel her på siden :P :lol:
Fare for at det er litt i seineste laget vel :lol:
Syke mann :D
 #370878  av Toms_3S-GTE

Man har det ikke mer morro enn det man lager selv, har min mor fortalt.

Nå er det vel en viss fare for at det ikke var helt på denne måten mamma ville at jeg skulle tolke det på, men det ble nå engang slik :twisted:
 #370879  av jacquelin

Og så er det veldig morsomt for oss som får lese om det. :lol: Og mødre vil jo at barna deres skal spre glede, så jeg ser ikke problemet. :D
 #370880  av Toms_3S-GTE

jacquelin 04 Okt 2010 15:55

Og så er det veldig morsomt for oss som får lese om det. Og mødre vil jo at barna deres skal spre glede, så jeg ser ikke problemet.
Jeg har ihvertfall både hatt og har det veldig morro :lol: Du svarte ikke på spørsmålet btw :P
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 77