TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Landstreff Nord 2005

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#91668  av kennethx

I fjor var første treffet, og i år blir det mest sansynlig 2 treff, ett i nord of ett i sør. Er ikke helt umulig at det blir treff til neste år også nei :)

#91678  av ST205RR

Tor skrev:Når vi kommer nedover/oppover til ACR er det merket et eget TS-OGN område som vi skal parkere på? Blir iallefall utrolig fet om alle vi klarer og samle oss slikt at ikke alle blir sprett utover.

Har hørt snakk om pizza og brus/øl senere på kvelden inne i sentrum eller hvor det er en sjappe som serverer oss pizza.

ja vi har fått et eget "ommråde" inne på ACR som kun blir til oss i ts-ogn,

så planen er at vi alle står parkert der så lenge man ikke kjører på banen.
bilde over ommrådet og mere info kommer...

ja det er også planer om pizza på Dolly¨s og øl/brus i baren på hotellet på lørdag etter kjøringa på ACR, + at alle som bor på hotellet får gratis inngang på nattklubben Ramona, som også ligger i samme bygget som hotellet vi har gjort avtale med, så det hadde jo vert kuult om så mange så mulig tok overnattingen dær, for bilprat,TS-OGN,øl og pizza !!!

se side 1 i denne posten for mere info om hotellet...

høres det ut som en plan ?

#91688  av wilman

Ser ut til at det Blir en Wilmann med dere. hui og hoi her skal det kjøres Wilmann, gleder meg som en unge.
Hadde det vert noe innteresse å kjøre opp til Bodø, ta en tur på flymuseum, ta ferge fra Bodø til Å i Lofoten, ta en tur på stranden i Lofoten ta noen skikkelige kule fellesbilder på stranden,det er noen av verdens fineste strender i Lofoten, men de har jo bare is vann der da, men er ikke vi Vikinger??? ellers er det utrolige fine motiver for bil fotografering der, for den som eventulet kunne tenke seg å forevige sin vakre "Toyta" der :D
Jeg har med litt foto og lysutstyr for å få litt mer "piff" i bildene, du trenger bare skampolerebilen din først.

http://www.flexifoto.no

#92279  av TOYPARTS

ØL er jo VELDIG velkomment i kroppen etter en dag med hardt arbeid :lol: :lol: :lol: og en cognac eller 5 :wink: :wink:

#92537  av Turbotrille

Da er vi 3 kickers som er påmeldt til. :D

Blir kanskje enda en. :)

Får se hva jeg kjører, pr. dags dato så ser det ut som det blir BMW, men skrev i påmeldingen at det eventuelt ble supra.

De andre to blir en 190 2.5-16 og en capri. :D

#92538  av Turbotrille

Hvordan blir det forresten med betaling for oss?

Er jo meldt på som ts-ogner, skal jeg bare betale 350 da istedenfor 400?

Skjønner de det? Må vel det. :?:

#92543  av ST205RR

alle som er med i ts-ogn og kjører toyota betaler 350 kr for inngang og banekjøring, det vil bli et eget ommråde/parkering for oss inne på ACR

ellers gjelder di vanlige prisene/reglene/påmelding til http://www.sommertreff.no

#92913  av kaimagne

Det er jo 29 stykker som har meldt seg på her fra forumet og som kommer med Toyota... Vanvittig bra! Og ennå mer irriterende at jeg ikke får blitt med... :x

#92928  av Tor

kaimagne skrev:Det er jo 29 stykker som har meldt seg på her fra forumet og som kommer med Toyota... Vanvittig bra! Og ennå mer irriterende at jeg ikke får blitt med... :x
Om du hadde blitt med hadde ialelfall du parkert gjengen her ang rundetider :) Eller kansje ikke?

#92930  av kaimagne

Sikkert gjort det ja... :) Skulle gjerne testa den mot en EVO VIII som i følge Autofil og Tommy Rustad hadde samme rundetider...

Men en ting er potensialet i bilen, en annen ting er at det trengs gode sjåfører til å ta ut potensialet... ;) Det er ikke det at jeg ikke tør, heller det at jeg ikke kan. Men jeg skulle gjerne prøvd!!

#92968  av Egil

Løsta på tur e vanvitti stor. Sommeren e itj heilt planlagt einda, men det jobbes me saken.

Men koss ligg følk an me overnatting? Har dåkk tenkt å liggi på hotellet eller i telt ( hotell e veldig behagelig ja, å my ber vess man e syllefyk!)

Koss e de me transport frå hotellet å te acr? Sjer vel for mæ at promillen itj e heilt på lovlig nivå etter en kveld me godt drikke.

#92976  av ST205RR

vist du leser hele posten finner du nok svar på dine spm...

håper du kommer, kan bli kuult på hotellet!!

ser ut som det blir noen ts-ognere der :D

#93716  av TOYPARTS

Booker hotel nå i helgen, har fått med meg en kompis på turen, og vi er begge ekspert på å drikke cognac, må bli bra dette hehehehehehe

#93731  av Turbotrille

TOYPARTS skrev:Booker hotel nå i helgen, har fått med meg en kompis på turen, og vi er begge ekspert på å drikke cognac, må bli bra dette hehehehehehe
Også får du med deg cola på øldrikking, og meg på brennevinet. 8) 8)

#93983  av TOYPARTS

Da var hotellet bestilt, får bare håpe at jeg blir klar med bilen i tide da :shock: er jo ikke så mye igjen før den skal på prøvetur :D MEN har jo Nissan patrol også :twisted:
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 23