Kunst 

- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
Makk skrev: ↑02 jan 2025 08:53 Da gjenstår kun det vanskelige igjen?Det vanskelige er å være tålmodig nok til å kun benytte penger man har
Forklare for kjerring og barn på en troverdig måte hvorfor hele Januar blir kun servert vassgraut til middag?![]()
magnesmurf skrev: ↑02 jan 2025 18:11Det vanskelige er å være tålmodig nok til å kun benytte penger man harMy man!![]()
Makk skrev: ↑02 jan 2025 21:06Jeg må se ann litt jeg også.
Men sånn halvveis on-topic, hvilken eksos skal du gå får denne gangen? Om det er langt nok frem i tid (DVS ikke i morgen) Så kanskje vi kunne ordnet noe sammen og spart på toll og frakt for å sende det i lag ?
Jeg må enten gå for den TCS'en eller den flotte Fujitsubo potta fordi jeg må ha routingen i NA stil der røret svinger ut 180 grader på siden og katalysator ligger bak potta som du vet fra før åssen det ser ut![]()
Makk skrev: ↑03 jan 2025 14:34 Alle muligheter er åpneFujitsubo sin turbopotte er er ganske lik tcs sin. Bare mye stillere. Og den har også mulighet for samme routing mtp kat. Derfor jeg ser på den som en mulighet for å ordne eksos som kan godkjennes. Men etter godkjenning er det wilhelms sin som gjelder for meg.![]()
Den jeg har tenkt på er jo NA versjonen, den har 60mm rørdiameter som er mye bedre enn oem NA og pipeverket går der som MR2 NA katalysator ligger originalt, på baksiden av potte.
Jeg kan ikke bruke turbopotte, der er ingen sted å montere katten, om ikke den også er routet på samme måten, så at TCS sin er noenlunde det, men de fleste run of the mill turbopotter går jo bare rett frem på midten...
Men igjen der er fuji sin turbopotte enda større rørdiameter, idk åssen det blir for støy, men vi må ihvertfall se det an på åssen en kan løse noe sånt om vi trenger samme potta, sparer en formue i toll og frakt begge to vi da.