TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #451339  av celicat23

Våkne opp mandag morgen etter en lettere alkoholisert helg, for å finne ut at jeg har glemt å stille vekkeklokka 1 time tilbake (alt annet i huset er koblet til nett så trenger liksom ikke huske sånt...), så jeg bare kan stille den og sove 1 ekstra time... God start på uka!
 #451340  av Makk

celicat23 skrev:Våkne opp mandag morgen etter en lettere alkoholisert helg, for å finne ut at jeg har glemt å stille vekkeklokka 1 time tilbake (alt annet i huset er koblet til nett så trenger liksom ikke huske sånt...), så jeg bare kan stille den og sove 1 ekstra time... God start på uka!
Endelig noen som tilhører samme religion som meg :lol:
 #451341  av Myklebust

No i disse frosttider: http://www.stoppveisaltingen.no/index.p ... Itemid=312

Skulle gjerne hatt snøkvite vinterveier med strø, heller enn det helvette som salt jo er for bilen :roll:
 #451377  av Makk

Noen som vil komme med innspill til å bygge en liten pc til mediasenter hjemme i stua? Dens misjon er jo ganske simpel, spille filmer og musikk.

Tenkte socket FM2+ Fordi det gir bang for the buck nok til slikt og en midrange cpu, 4 gig minne, creative lydkort, blueray spiller, 60gb ssd for OS og en 3tb disk for lagring.

Trenger jeg gpu eller holder det med en onboard som har hdmi... Jeg har jo et gtx550ti liggende, det burde vel være biffen nok til film? Kjørte bf3 på maks med overclock.

Det skal forresten være billig ja :mrgreen:

Thoughts?
 #451381  av Makk

For 5000 kan en jo bygge seg en maskin med atskillig mere tilkoblingsmuligheter enn den lille der har vel? :D

Er det noen mediasenter som er litt mer fullskala rundtom og få da?
 #451387  av ArildM

Jeg har en bærbar liggende i et eget skap.
Fikk en med I3 gratis pga skjermen var knust.
Smekka inn Ubuntu og vips gratis mediasenter!
Just sayin 8)

Skrudde faktisk av skjermen, så det er bare en firkanta plastikkdings med tastatur inne i skapet mitt :)
Ingen nødvendighet, men den ble ørten ganger kulere da. Også styrer jeg den med gyroskop tastatur/mus kombo fra ebay. Funker fjell.

#451484  av celicat23

Gleda meg til black ops 3 siden betaen, har bestilt digital deluxe versjon til både ps4 og xbox one, forsikret meg om at jeg hadde over 40gb installert på xbox one sånn at jeg hadde "riktig" versjon og det ikke skulle være noen problemer, sett på folk streamet det i flere timer i dag og skulle NÅ - ENDELIG - etter 2 år med bare DRIT call of duty spill - ENDELIG - spille!

PS4 versjonen? Kommer ikke online, som vanlig ikke nok severe til alle.

XBOX ONE versjonen? Har vist meg over 40gb installert hele tiden, men nå hadde jeg plutselig bare 106mb installert og må installere over 50gb før jeg får prøvd det. Og når det endelig er installert så er det vel umulig å komme på noen servere der også..

Skal gå å legge meg nå. Legge meg og furte.
 #451487  av celicat23

Testet igjen før jeg dro på jobb, og etter litt trøbling kom jeg endelig online med begge versjoner. PS4 virka helt fint, men XBOX one lagget som FY.. Så, alt er som forventet når det er ett nytt COD ute. Woohoo.
 #451522  av inzane2012

ikke så rart når det sitter 15mill 12-16åringer som har såtte de siste månedene og kokt ihop nye fornærmelser om mor di Marius :) Koser meg med destiny jeg, CoD har gav jeg opp etter Black Ops 1 tror jeg, eller var det MW3? eller var det Ghosts 1... husker ikke lenger. Slutta vertfall med CoD etter det første spillet som kom ut etter det siste spillet som handlet om WWII :D kan ikke se for meg en enste situasjon som vil få meg til å gå tilbake til CoD serien heller :)
 #451634  av Mr2mr2

Lite kult å være lappløs.... rettsmøte på onsdag, håper jeg får den igjen da. om ikke blir det ikke før ut i januar :O

Sivil biler.... :( ikke tatt for fart :P
  • 1
  • 1013
  • 1014
  • 1015
  • 1016
  • 1017
  • 1168