TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #451641  av Myklebust

Kjipt det då! Men kun et par måneder uten lappen maks? Har du lekt deg i nysnøen kanskje? 8)
 #451659  av ArildM

Førerkort er et privilegium ikke en rettighet man har sa lensmannen til meg i sin tid.
Han var streng, svært streng. :mrgreen:
 #451661  av Mr2mr2

kjørte igjennom en bensinstasjon mens sivilen ventet på på grønt lys ved en lysovergang mellom inn og ut kjøringen. han tolket dette som forbikjøring på høyre side og uforsvarlig kjøring. si hvorfor...

samtykket ikke da jeg ikke ser at han har noe grunnlag, og for måten han oppførte seg på.

Han var aleine i bilen, på vei til jobb.

irriterende

Om jeg mister den i det hele tatt er det full oppkjøring på nytt... nye regler...
 #451663  av ArildM

Seriøst?
Høres ut som en maktsyk tosk....
Nekt du. Frem til de kan bevise det motsatte!
Har du ditt på det tørre bør du vinne frem i denne saken ganske så lett.
Har ikke bensinstasjonen video som kan bekrefte?
De har vel opptakene maks 7 dager, så det kan være lurt å høre :)
 #451671  av Mr2mr2

Er desverre fortsatt i prøvetid ja :(

så lenge den kun er beslaglakt som den er nå, så ska det ikke bli oppkjøring

mister jeg den 3 måneder (som er det minste) eller mere, så må jeg ta ny førerprøve.

Video er litt seint, men kan jo være politiet har tatt den ut? :P
 #451830  av ArildM

Tenkte vi skulle prøve Ice.net som mobiloperatør siden de tilbyr 1gb abb til 99 per mnd i ett år.
Bytta fra Talkmore. Dagen etterpå ringte talkmore og tilbø oss samme vilkår.
Ez 200 kr i mnd spart for meg og dama :)

Ellers, jau, helg :D
 #451887  av mr2storbrua

Når du søker på google, yahoo, bing og andre søkemotorer så blir du linket til forumet hvis det fins treff her. For at søkemotorene skal være oppdatert så er disse botsa (eller botene?) inne på forumet.
 #451993  av celicat23

Det nyeste need for speed er ikke helt håpløst når du har justert innstillingene for dekk & styring altså... Overrasket over hvordan det gikk fra rimelig håpløst til rimelig gøy etter å ha lekt litt med instillingene. Og til tider så er det rett og slett DRITPENT. Har vært mer enn en gang jeg har parkert ett sted og bare gått rundt bilen å sett på den :)

Det som der i mot ER håpløst er rubberbanding av AI'en... Når du kjører HELT feilfritt og burde lede med en halv kilometer foran neste, så plutselig bare suser AI'en forbi deg. GUUUUD som jeg hater det!!!! Og drift events hvor du skal kjøre i en flokk er horribelt pga AI'en som bare dundrer i deg som om du ikke skulle vært der en gang. Siste event jeg forsøkte så måtte jeg sjekke kartet for å se om det var en annen spiller som trolla meg og forsøkte med vilje å ødelegge, men - nei - det var bare AI'en som kjørte på meg i stort sett hver eneste sving.

Men det er mye som er gøy også.. Time trials, circuit races, og bare svime rundt å drifte igjennom gatene mens man erter på seg snuten.
 #451994  av ArildM

110% enig med det du skriver.
I starten vurderte jeg rett og slett å bare legge bort spillet, handlingen virka seriøst føkka.
Men så kjøpte jeg meg en RX7 som jeg tweaka ca 75% mot venstre på skalaen. Da var den bare magisk perfekt moro å drifte og kjøre med.

Enkelte drifteoppdrag krever at du må ligge midt i smørja for å få godkjent poengene dine, og AI'en suger så inni gampræva når du skal kjøre mot de.

Racinga er grei nok, selv om rubberband effekten er irriterende deluxe.

Alt i alt sett opp mot at EA har laget det, 10 / 10, akkurat hva jeg forventer av et NFS spill :)
  • 1
  • 1014
  • 1015
  • 1016
  • 1017
  • 1018
  • 1168