TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#134437  av celicat23

FireFox skrev:
celicat23 skrev: Yaris verso'n med 1.3 motoren er som sportsbil å regne i forhold.
Kjørte yaris 1.0L hehe, tror jeg tømmte 5gir før jeg nådde 60km/t :D

Enyways, tror kansje hyundai atos er en av de mest tragiske bilene jeg kunne tenke meg.
[/quote]

Blir lei meg, og syns det er ganske tragisk, når jeg ser (i utgangspunktet) fete biler som en eller annen blind hobby ronker har ødelagt med å velge beige lakk og burgunder skinn interiør. Ble passert av rimelig ny mercedes E-klasse i går...Beige. Fytti....

#134443  av FireFox

Hehe, blind hobbyrunker faktisk :D

#134539  av sw20

verdens kjedligste bil er kia sportage.......

ser ut som en dass tar seg ikkje spesielt godt fram har ikkje svingradius for 5flate.. og det e alt for lite motor i dei.... for å ikkje glemme at dei rusta og knirka som en t ford....

#134563  av TurboKnut

Når det gjelder beige biler med beige interiør så hadde Opel Norge (1995-1998) en innkjøper som snart skulle gå av med pensjon så han var ikke så veldig interessert i å fornye sine synspunkter.
Han syntes beige biler med takluke var fine - gjerne med lyst interiør.
Aircondition hadde vi ikke bruk for her i Norge som det ikke var så varmt, selv om konkurrentene satset for fullt med kjøling. Det endte med at Opels tollager var halvfullt av champanjefargede biler med takluke.
Disse bilene stod hele 1997, og da 1998 kom, så ble de fordelt til forhandlere rundt om i landet - om de ville ha dem eller ikke.

#134588  av ina

Da har autofil vært i drammen... Det var mange biler der... Dere som ikke var der burde nesten å angre... hehe... nei da... men var bra med biler der da..

#134600  av celicat23

Du er så stor og brun og fin. Er glad i deg jeg. Alltid når jeg trenger deg, så står du der - klar til å gi meg hva jeg trenger. Noen ganger, når jeg virkelig trenger hva du har, får jeg nesten lyst til å klemme deg. Håper du alltid vil være her for meg: kjære brus automaten på jobben som har iskalde bokser med brus (istedenfor den store kjedelige røde cola hora vedsiden av deg, som serverer kjipe plast flasker...Fysj...)

FREDAG!!!! Jeg gjentar: FREDAG! Wooohoooo!!!! Om 8 timer så er det helg!!! Filmen 4 BROTHERS ( http://www.filmweb.no/kino/article80374.ece ) ligger klar hjemme og.. Nice.

#134603  av hovik

grimfer skrev:Hvilken er verdens kjedeligste bil?
Opel Corsa 1.0 city. Høres ut som en bakfull dieselmotor, satans treig og bruker fort over 1l/mil.

Nissan Almera. nybil som må være designet på slutten av 80-tallet. Skranglete, dårlig veigrep, og en radio som er umulig å bruke.

Opel Meriva suger også hardt pga mangel av komfort, motorer og kjøreegenskaper.

#134613  av bose

bilen en kompis av meg hadde. en passat kombi 82 modell

#134616  av spkstrp

slår ikke 929'en min :D da kan man snakke om pussywagon :P
Rattet hadde ikke bare dødgang, det gikk 2-3 cm fra ene siden til andre mens du kjørte, og den ville nesten aldri starte (lett å fikse da men .... ). Når eukontroll nærmet seg .. skiftet jeg bil :P

#134618  av Andreazz

En rød, matt nesten rosa Mazda 121 er ikke no som appelerere til meg akkurat.. Ser ut som en "Noddy" bil og :lol:

#134633  av FireFox

hovik skrev:
grimfer skrev:Hvilken er verdens kjedeligste bil?
Opel Corsa 1.0 city. Høres ut som en bakfull dieselmotor, satans treig og bruker fort over 1l/mil.

Nissan Almera. nybil som må være designet på slutten av 80-tallet. Skranglete, dårlig veigrep, og en radio som er umulig å bruke.

Opel Meriva suger også hardt pga mangel av komfort, motorer og kjøreegenskaper.
Hvordan får du en 1.0l corse city til å bruke over 1L på mila? :roll:

#134647  av spkstrp

du trykker gassen i bånn og lurer på når det skal begynne å skje noe

#134648  av Kebab gud

hvorfor står det "NORGES REKORD I POSTING" i navnet på denne tråden?

#134653  av FireFox

kommer til å bli en norges rekord :) om det ikke allerede er det da.
  • 1
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 1168