TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #455251  av ArildM

Bare å starte statlig salg av gress, så kan alle slappe heeeeeelt av. Det tror jeg samfunnet trenger, en liiten chill pill :lol:

Noen som spiller Forza Horizon 3 her? Går det an å legge til hverandre på noe vis?
Begynte å spille for noen uker siden, slapt at ikke MR2ene er med lenger, men uansett digg spill.
Favoritten er en NA trimmet Corolla KE25, kjører som en drøm, og nostalgitripp siden jeg har hatt en slik før.
Har funnet 473 av 486 veier ellerno, sliter med å finne de siste :lol:
 #455252  av Sarlacc

Makk skrev:Om du går på vinmonopolet å ikke vet hva du skal ha så kan du like gjerne bare drikke industriøl, gir jo samme effekt uansett, deres "eksperter" kan dem beholde for min del.

Vinmonopolet, en statlig bedrift der alle er beskyttet, hva koster det mon tro? Skuff møkka over på dagligvaresjappene der dem selger tusenvis av ting uansett, øk lønna deres for den er jo mildt sagt bedritten, spar det inn igjen på og legge ned statlig kommunistkontroll av alkohol, så kan heller staten betale dem som skal selge den et tillegg (Folket, ikke bedriften) garantert spart mye penger der, som igjen kan lempes av alkoholavgiften.
Ingen grunn til å lure på hva det koster, regnskapet et offentlig.
https://www.vinmonopolet.no/medias/sys_ ... ersjon.pdf

Polet går jevnt med et lite overskudd. Det koster altså ingenting, og det putter heller ikke enorme beløp i lommene på dagligvar-baroner.
 #455254  av celicat23

ArildM skrev:Bare å starte statlig salg av gress, så kan alle slappe heeeeeelt av. Det tror jeg samfunnet trenger, en liiten chill pill :lol:

Noen som spiller Forza Horizon 3 her? Går det an å legge til hverandre på noe vis?
Begynte å spille for noen uker siden, slapt at ikke MR2ene er med lenger, men uansett digg spill.
Favoritten er en NA trimmet Corolla KE25, kjører som en drøm, og nostalgitripp siden jeg har hatt en slik før.
Spiller forza inne i mellom, men det blir mest PS4 her i gården. Vet ikke om vi kun kan legge til hverandre i horizon eller om vi må være "venner" på xbox live... Du kan kanskje starte en sånn klubb i horizon da så kan alle bli medlemmer av klubben? Da TROR jeg du kan se når folk er online og du kan legge inn meldinger osv bla bla bla... TROR jeg.
 #455273  av Rolla75

ArildM skrev:Bare å starte statlig salg av gress, så kan alle slappe heeeeeelt av. Det tror jeg samfunnet trenger, en liiten chill pill :lol:

Må søke etter "Rallyrolla" når du har KE25'n 8)
 #455276  av OleST

De siste veiene er nok skogsveier, kjør rundt i regnskogen/yarra walley/the pink lakes, er nok noen veier der du ikke har kjørt (bakgatene i byer/nabolag telles også som veier)

Jeg spiller mye Horizon 3, har ikke konsoll så Horizon 3 og apex er de eneste Forza spillene jeg har (de er de eneste Forza spillene på pc). Liker og spille Horizon 3 for og slappe av, er ganske "digg" etter en lang dag på sveis/drieverksted.
 #455278  av celicat23

Rota rundt i horizon 3 men noen toyota'er og photomode... Ganske dårlig utvalg i toyota enda, men MR2 osv dukker garantert opp som DLC siden den var med i forrige + forza motorsport 6. Det er så scummy måte de driver på: nå kan du få kjøpe bilene som var i forrige spill som DLC igjen!

#455283  av OleST

GetPhoto (1).jpg
GetPhoto (1).jpg (440 kiB) Vist 3444 ganger
Siden vi var så godt i gang med Forza bilder...
 #455286  av celicat23

Med tanke på at noen hjernedøde quislinger stemte frem miljøpartiet de grønne her i landet så kan vi ikke le av hvor dumme amerikanerene er heller.
 #455287  av OleST

"make america great again" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 #455291  av ArildM

Majoriteten sier trump. Så da går vi for Trump.
Heller det enn en korrupt Hillary som fortsetter å seile skuta akkurat som før :)

Hva tror dere om denne som førstegangsbil til dama?
m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=84554917
 #455292  av OleST

ArildM skrev:Majoriteten sier trump. Så da går vi for Trump.
Heller det enn en korrupt Hillary som fortsetter å seile skuta akkurat som før :)

Hva tror dere om denne som førstegangsbil til dama?
m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=84554917
Grei bil det!

Det og velge trump for og fikse ett land blir vel det samme som og bruke en kasse med dynamitt for og fikse en bulk i bilen....
 #455297  av ArildM

Hvor mange norske politikere har vel ikke sagt idiotiske ting, men alikevel sitter de ved makta? Jeg mener vi må gi Trump et åpent sinn og muligheten til å gjøre jobben folket har satt han til, vil ikke dømme folk for noen uttalelser i valgkampen som er helt 100% høl i huet, men heller dømme han ut fra jobben han gjør nå fremover.
  • 1
  • 1027
  • 1028
  • 1029
  • 1030
  • 1031
  • 1168