TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #455513  av ArildM

Kult :)
Erfaringen er at du ikke trenger å V8 swappe alt med 1000kw twin turbo oppsett, noen biler er faktisk mye mer givende med mindre HK :)
Nesten som real life? :lol:

MÃ¥ forresten si at forrige episode av Grand Tour var 100% spot on! Kanskje noe scriptet? Men uansett genuint morsomt!
 #455515  av OleST

ArildM skrev:Kult :)
Erfaringen er at du ikke trenger å V8 swappe alt med 1000kw twin turbo oppsett, noen biler er faktisk mye mer givende med mindre HK :)
Nesten som real life? :lol:

MÃ¥ forresten si at forrige episode av Grand Tour var 100% spot on! Kanskje noe scriptet? Men uansett genuint morsomt!
enig med dette, mye bedre med litt mindre hp for kjørbarhetens skyld. (også egentlig mere digg og drifte med mindre power, mye mer kontroll)
 #455531  av ArildM

Cool :)
Mangler bare Mr2ene :(
Er det den snø utgaven som er kommet ut nå?
 #455533  av celicat23

Sitter på jobb nå så får ikke sjekket, men det er den siste bilpakka med bilde av en grønn aston martin og en mercedes SLS på tror jeg det var.
 #455573  av ArildM

Oooh, stor fare for at det blir glatt hjemme hos meg også når kaoset er over for et par dager på Elkjøpen :mrgreen:
 #455574  av celicat23

Før du kjøper, vær klar over at det nye kartet er kanskje under 1/4 av størrelsen til det spillet kom med. Det er gøy med ett fjell og kunne drive litt hill climb og greier, men 100kr hadde vært en mer passe pris enn 200kr.... På en annen side så får du jo ikke en pizza på døra til 200kr engang, så det er uansett ikke SÅ dyrt.
 #455576  av celicat23

911 er utvilsomt kult, samt det virker som porsche klubben er en entusiastisk gjeng. Har ikke hatt gleden av å kjøre en enda, bare satt på litt med en 997 - og var missunnelig på eieren hele turen :) Personlig har jeg smått begynt på den årlige "Begynner vel å gå mot sommeren nå? Skal dette bli sommeren med en cab!?" og titter på ting som...

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=80860703
http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=71964058

...samtidig som jeg forsøker minne meg selv på hvor ufattelig få dager det er med skikkelig sol og bra vær her i landet så det er så inne i helvete bortkasta penger å kjøpe noe sånt :? På en annen side så er 2017 året hvor jeg blir så føkkings gammel gubbe at jeg etter normen skal ha midtlivskrise, så hva passer vel bedre da enn en flashy idiotisk cab? :D
 #455577  av Makk

Ja det er gøy hele tiden når en går og drømmer om det.

Så er det gøy i cirka 2 dager så får du den der "meh" følelsen :p

Planeten begynner og gå tom for biltyper og kjøpe seg, sykler og kjøre, land og besøke og kvinnfolk å knulle, kun afrikansk kjøtt og ferrari's v8'er som er igjen for min del :(
 #455578  av ArildM

:lol:

Ang Forza så er vel problemet at Forza Horizon 3 er fordømt bra, og at enhver expansion ikke vil nå den opp til knærne, men for 200 spenn så er litt snø definitivt innafor mitt budsjett over ting jeg kan rote bort litt penger på :)
 #455579  av celicat23

@MAKK Sant, så sant. Det er mer gøy å drømme om det, enn å faktisk eie det :) Har blitt for gammel til å bare råne rundt og rundt i nærområdet, og det er ikke så forbanna mange forskjellige veier å kjøre skal man dra seg en tur heller. Og det er ikke sånn at jeg drar med meg en cola ut å koser meg med å vaske bil lengre heller, det er mer ett nødvendig onde nå :lol:

@ARILD Forza (og film tjenesten til xbox) er stort sett eneste tingene nå som gjør at jeg vurderer å fornye xbox live for enda ett år. Det er (desverre) ikke noe lignende til gaystation. Bare kjøre rundt og rundt på baner syns jeg har blitt drit kjedelig også, så det hjelper ikke at ett nytt gran turismo er på vei heller. "Wow, Laguna Seca og 'ringen i nå litt høyere oppløsning enn forrige gang".... Booooooring.
 #455580  av Makk

Hahaha, i de siste dagene har det vært et nydelig vær her på sunnmøre så jeg tok meg den frihet og kjøre MR2 forbi yrkes og ungdomsskolen i nabobygda.

Drog jo på litt for "old times sake"

Hele tiden jeg gjorde det gikk en tanke gjennom hodet mitt " Slutt nå, du er en idiot, idiot, idiot, idiot"

Hvorfor var denne oppførselen nærmest pålagt i 18 åra for og innsette sin status og nyte respekt (trodde man) og nå 12 år etter føler man seg som en taper med pedofile tendenser? Rofl
 #455581  av celicat23

Hjernen har en ufrivillig kobling mellom synet av høner og gasspedalen. Og jeg skammer meg akkurat like mye hver gang. Det svir litt når du innser at du akkurat har oppfylt alle kravene for å kalles "gammel gris" :lol:
  • 1
  • 1029
  • 1030
  • 1031
  • 1032
  • 1033
  • 1168