TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #455582  av Makk

Ja han der på 30 som alle småjentene vil sitte på med, men du kan ikke plukke dem opp for da blir du ultra-pedo.

Husker der var et par når jeg gikk på yrkesfag haha, gamle kadetter, mercer og volvoer stappet med smårips og capsen feil vei, type permanent NAV klient og evig student med bomma bensinpenger fra hønepasseren i passasjerstolen uten lappen :D :D
 #455583  av ArildM

Var 100% råner når jeg var 18år, i ei lita bygd... Guri som bare tanken gjør at jeg skammer meg, kjørte som en IDIOT, og noen ganger er min største frykt å møte noen så idiot som meg langs veiene noen gang. Men heck hadde det mye gøy også, og Darvin var nær med å utrydde meg, men det gikk, såvidt. Hadde full pakke med senka Volvo240, sota ruter og stor stero. Men hva skulle man ellers gjøre? Hadde jo bodd 18år på en avkrok i ei bygd med knapt 100stk som bodde der, så jeg hadde mer eller mindre aldri vært sosial :lol:

Bor ikke lenger i bygda nå, men jeg er vel ikke den første og neppe den siste råneren. Eller ikke for det, ungdummen nå kjører vel snart ikke bil lengre, automatiserte El-biler er vel fremtiden, og rånebiler som man kunne herje med hjelper lite når Rema gir deg forsikring billig så lenge du monterer en GPS sender som sporer bilen din og alle dens bevegelser døgnet rundt :roll:

MR2ene er savn på vintern, blir stort sett ikke brukt på sommeren :lol: Men djeez, her følger jeg mer eller mindre konstant med på markedet på gammel Toyota med rwd, bare fordi at jeg har hatt et par stykker før, og at jeg savner å ha en nå :roll: For ikke å snakke om drømmen om Supra, den skal realiseres, sikkert mest bare for å ha den stående i garasjen :lol:
 #455591  av ArildM

:lol: Alltid morsomt når du er på jakt etter tysk sommerbil :)
Ikke rart, bilen har vel stått på verksted HELE tiden. I sånn 10 år? :D
 #455592  av celicat23

Det er vel ett tegn på at vi går mot sommer når jeg sitter å titter på cab'er igjen :lol: Men jeg har gjort det dyrt for meg selv med å eie AMG'en, for det går liksom ikke å kjøpe en 170hk 2 liter etter å ha kjørt 306hk v8 en sommer :D

Mest artig med den SL'en er at mellom 2011 og 2013 så ble den tydeligvis rygget 1km :)
 #455593  av Makk

Audi A8 3.7 V8 Quattro 240 hester, selges etter fredag (er på EU med den da) :p

Ikke sånn super sommerbil, men direktørbil !
 #455594  av celicat23

Eneste som er igjen på lista "ting som må eies" er en cab. AMG'en var ikke planlagt, men den var så strøken og gøy at jeg måtte bare :lol: Og trodde aldri jeg skulle ha muligheten til å eie en ekte strøken AMG, så.... Men i sommer så er det cab eller ingenting.
 #455595  av ArildM

Ligger jo en svart Celica cab på finn da? :mrgreen:
Det er jo nesten AMG cab? :lol:
 #455596  av celicat23

Ja, "nesten" :D Men jeg vurderer litt det og heller kjøpe noe billig noe som ikke er helt strøkent, som kan brukes hver dag uten å tenke så mye på det. T20 cab er uaktuelt, den er stygg både med taket oppe og nede. Men T18 (er det riktig for de med vippelykter?) er ganske greie. Men skal jeg være ærlig så syns jeg en 3 serie bmw er ett penere og litt mer sprekere valg når det kommer til "billige" cab'er. Men ikke akkurat lett å finne en uten rust, som er vedlikeholdt, og hvis det er en E36 så må den minimum ha fått på seg ett m-body kit for de er rimelig kjipe dønn standard. Ser vel mest for meg en E46 av noe slag i tilfelle.
 #455598  av ArildM

True.

Denne også, trist men sant:

#455621  av ArildM

Oooh. Hvem er ikke svak for en fet felg i bronze :shock: :shock: :shock:
Passer rett på mæsja di 8) :mrgreen:
 #455705  av OleST

noen som har erfaring med xxr "universal" felger? (vurderer ett sett med 15" gunmetal xxr 537 felger til e11 hatchbacken)
 #455707  av ArildM

Har hatt både Avid 1, Japan Racing og XXR felg. Ikke noe å utsette på noen av felgene, man får hva man betaler for, men med litt gummi på dekkene (15") så har jeg ikke gjort noe annet enn å kantkjøre ene felgen selv :)
  • 1
  • 1030
  • 1031
  • 1032
  • 1033
  • 1034
  • 1168