+1 på den.
SÃ¥ utrolig enig!
Er glad for at IS300h ikke er ihjælmekka av mekanikere, alt som er OEM er faktisk godt skrudd sammen med rett moment etc. Måtte ha en 3 meter lang latmannsarm for å få av muttrene etter at en kjent verkstedkjede la om dekk for meg, og var nylig borti en nettopp eu godkjent bil hvor bremsene foran ikke hadde noe belegg og hang på så de kokte. Ringte verkstedet og de sa at man hadde null grunnlag for å klage på en utført eu-kontroll, da bilene kun var godkjente i øyeblikket det ble trykket ok og rapportert inn til staten.
Blir vel snart tvang med årlig kontroll og ulovlig å mekke selv... Sånn for tryggheten sin skyld. Likedan som at man blir overvåket på nettet og over alt i verden, sånn i tilfelle det skulle oppdages en terrorist, da er det viktig at vi overvåker alle vettu!
Nei bilhobbyen står farlig fremover... Men ungdommen i dag bryr seg vel ikke så mye om bil?
Sjangsen for at jeg betaler Toyota 30lapper for å bytte regreim på MR2n min da

De vil jo helst ikke være borti bilen en gang.
Blir bra med veiprising, de kan jo bygge inn fartsmåling i samme greia, så kan de bare sende bot i posten hver gang du måtte være så uheldig å krysse fartsgrensen

Høres kanskje komisk ut, men er fankern meg den veien det ser ut til å gå...
Nei best om vi alle kjører selvkjørende biler, helst med abbonement, og så mye avgifter og utgifter som overhodet mulig. Evt kan jo vi på bygda bare ta bussen

Som går 2 ganger om dagen
Noen gang ser fremtia ut som en bleik episode av Black Mirror. Heck Kina har jo allerede innført poengsystem for alle borgere! Så det er best å oppføre seg
Nei la meg kjøre selv helt til "antikke analoge" biler forbys. Kommer vel noen å forbyr veteranbiler å kjøre fordi de er farlige for de selvkjørende bilene om sånn 20-30 år. Men da er jeg snart pensjonist uansett så da har jeg all min rett til å gi faen