TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn landstreff nord 2007 (Sommertreff 07)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#235633  av wickeddark

Håper jeg får tatt meg fri til å dukke opp. Men dog kun som tilskuer.
Kan mann være med på drag om en ikke er påmeldt selve banekjøringa? Eller er det kun en pakke?

#235642  av tojo

sindrejl skrev:
tojo skrev:71 PÃ¥meldte :D
veeeel nå er ikke alle disse ts-ogn, men alle med toyota blir automatisk meldt inn som ts-ogn faktisk :)
Hehe ja det stemmer nok godt det,er jeg og ST205RR som er i planleggingsgruppa for TS-ogn Landstreff Nord :wink:

#235726  av sindrejl

tojo skrev:
sindrejl skrev:
tojo skrev:71 PÃ¥meldte :D
veeeel nå er ikke alle disse ts-ogn, men alle med toyota blir automatisk meldt inn som ts-ogn faktisk :)
Hehe ja det stemmer nok godt det,er jeg og ST205RR som er i planleggingsgruppa for TS-ogn Landstreff Nord :wink:
merker dere to er ivrige ja ;) blir skøy der .. men tar dere livet av meg om jeg kommer i honda? hehe

#235735  av Tore

wickeddark skrev:Håper jeg får tatt meg fri til å dukke opp. Men dog kun som tilskuer.
Kan mann være med på drag om en ikke er påmeldt selve banekjøringa? Eller er det kun en pakke?
Tidligere har vi tatt en ekstra betaling for utstillingsbiler som vil kjøre drag eller breisladd, jeg kan sjekke dette opp når rette vedkommende våkner :lol:

#235738  av Wishmaster

hvor mange andre har klart å få fridager fra en ellers travel tjenestedag i miliæret for å dra til acr?? :D :D :D :D :twisted:

#235767  av Stiansen

sindrejl skrev:
tojo skrev:
sindrejl skrev: veeeel nå er ikke alle disse ts-ogn, men alle med toyota blir automatisk meldt inn som ts-ogn faktisk :)
merker dere to er ivrige ja ;) blir skøy der .. men tar dere livet av meg om jeg kommer i honda? hehe
Får vi avslørt hvilken Honda det er da? :P

#235823  av sindrejl

Stiansen skrev:
sindrejl skrev:
tojo skrev: Hehe ja det stemmer nok godt det,er jeg og ST205RR som er i planleggingsgruppa for TS-ogn Landstreff Nord :wink:
Får vi avslørt hvilken Honda det er da? :P
nei for jeg er usikker ennå.. :) men blir såklart en rimeligere bil enn supraen som jeg må selge pga økonomi..
Men ser ut som det kan bli en fwd "baneracer" med 190hk originalt. ;)

#235864  av Stiansen

tore 95 tt euro spec skrev:integra?? :wink:
Det vil jeg og tippe ja :wink:

#235867  av sindrejl

var det jeg tenkte ja.. men mulig planene endrer seg.. dukket over noe som skal være en strøken mr2 mk1 så kan det hende jeg kjøper en slik og begynner med motorprosjekt etter banesesongen så har jeg noe å ræævkjøre med på acr? ;)

vanskelig å velge egentlig.. itr er jo en fantastisk kompromissløs bil..

#237848  av tojo

:D 75 påmeldte :D blir det 100? :P

#239485  av larsst185

dævven,har glemt å betalt :shock: .blir det krise med plass til bil og banekjøring da eller?

#239505  av tojo

larsst185 skrev:dævven,har glemt å betalt :shock: .blir det krise med plass til bil og banekjøring da eller?
Plass til bilen er nok ikke noe problem, ang. banekjøring vet jeg ikke.
Det kan nok ST205RR svare på :D

#239513  av sindrejl

betal nå så går det nok bra :)
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 21