Håper jeg får tatt meg fri til å dukke opp. Men dog kun som tilskuer.
Kan mann være med på drag om en ikke er påmeldt selve banekjøringa? Eller er det kun en pakke?
sindrejl skrev:Hehe ja det stemmer nok godt det,er jeg og ST205RR som er i planleggingsgruppa for TS-ogn Landstreff Nordtojo skrev:71 Påmeldteveeeel nå er ikke alle disse ts-ogn, men alle med toyota blir automatisk meldt inn som ts-ogn faktisk
tojo skrev:merker dere to er ivrige jasindrejl skrev:Hehe ja det stemmer nok godt det,er jeg og ST205RR som er i planleggingsgruppa for TS-ogn Landstreff Nordtojo skrev:71 Påmeldteveeeel nå er ikke alle disse ts-ogn, men alle med toyota blir automatisk meldt inn som ts-ogn faktisk
wickeddark skrev:Håper jeg får tatt meg fri til å dukke opp. Men dog kun som tilskuer.Tidligere har vi tatt en ekstra betaling for utstillingsbiler som vil kjøre drag eller breisladd, jeg kan sjekke dette opp når rette vedkommende våkner
Kan mann være med på drag om en ikke er påmeldt selve banekjøringa? Eller er det kun en pakke?
sindrejl skrev:Får vi avslørt hvilken Honda det er da?tojo skrev:merker dere to er ivrige jasindrejl skrev: veeeel nå er ikke alle disse ts-ogn, men alle med toyota blir automatisk meldt inn som ts-ogn faktiskHehe ja det stemmer nok godt det,er jeg og ST205RR som er i planleggingsgruppa for TS-ogn Landstreff Nordblir skøy der .. men tar dere livet av meg om jeg kommer i honda? hehe
Stiansen skrev:nei for jeg er usikker ennå..sindrejl skrev:Får vi avslørt hvilken Honda det er da?tojo skrev: Hehe ja det stemmer nok godt det,er jeg og ST205RR som er i planleggingsgruppa for TS-ogn Landstreff Nordmerker dere to er ivrige jablir skøy der .. men tar dere livet av meg om jeg kommer i honda? hehe
larsst185 skrev:dævven,har glemt å betaltPlass til bilen er nok ikke noe problem, ang. banekjøring vet jeg ikke..blir det krise med plass til bil og banekjøring da eller?