Nesten for høyt 

- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
Terjen skrev:Herligheten kom på 16500,- m/frakt og moms
Håndbrekk må bli hydraulisk på min hvertfall, har ikke ordnet dette enda
ArildM skrev:Noe nytt her? Fikk 2stk 9x14" Steffan Evo felger i fra BS-Bildeler for 1500spennIkke så mye nytt her, var å brukte den godt på ACR i helga.
Kjekt med tråden din for da fikk jeg en ca pekepinn på hvilket intrykk jeg skal ha (ET20 på bakfelgene).
Problemet nå er bare at jeg må ha to felger til og de koster 5000,- og kommer i 8x14 et15 (eller et10) og det blir vel ikke mulig å få plass til etter det du skriver?
Kanskje med litt dekk strekk?
Kjipt å kjøre med forskjellige felger foran og bak
ArildM skrev:Nei, bare jeg som tuller, fant en lignende felg i 8x14 men de viste seg å være like dyre i innkjøp.Oki.
Takk for tipset! Skal hente 9x14 felgene i mårra, så da får jeg et litt bedre inntrykk av hvordan felgen ser ut
Skal prøve felgen på bilen, hvis det ser rått ut så må en vel investere i 2 8x14 felger foran da
EDIT: Får håpe det går greit på biltilsynet! Hva skjer i verste fall da? Må du ut med motor og sette inn originalmotor for å få det godkjent?
Hoff det blir mye mekking for ingenting... Får klisse til motoren full av smurning så ingen ser at du har lurt en kompressor nedi der hehe