TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• min 2004 model avensis sedan

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#247234  av Elstad

Det trur jeg er den kuleste avensisen jeg har sett

#247235  av celicat23

Elstad skrev:Det trur jeg er den kuleste avensisen jeg har sett
Takker! Er ikke ferdig med den enda, så får håpe den bare blir enda bedre :) Blir ny grill om ca 1 uke,
og muligens 19" felger om 1-2 uker. FÃ¥r se...

#247239  av Elstad

Blir de svarte ? Syns det passet bra til resten av bilen

#247245  av Stiansen

Ble bra det der ja Celicat :wink:

#247249  av celicat23

Elstad skrev:Blir de svarte ? Syns det passet bra til resten av bilen
Ja, må ha det. Men de er farget på en litt annen måte enn de jeg har nå, så derfor er jeg litt usikker enda. De jeg
allerede har passer bra til bilen - men syns de er akkurat litt for små.

#247362  av chris

Ja, en ting skal du ha. Du er jævlig rå på å behandle bildene i photoshop :)

For øvrig, mycket pen bil. Blir spennende å se utviklingen :)

#247495  av celicat23

chris skrev:Ja, en ting skal du ha. Du er jævlig rå på å behandle bildene i photoshop :)
Takker. Trengs litt ekstra innsats for og hevde seg litt når man ikke har skikkelig kamera (speil refleks) :wink:

Bilde

#247524  av Stiansen

Rimelig god i photoshop ja :D
Sinnsykt lyst til å lære meg det selv også men..

#247617  av vipsociety

hei hei...har nesten ikke hatt tid til nettet på lenge...men men det er kult å se andre som driver på med det samme...jeg surfet innpå her og tenkte at jeg skulle nevne det er bra forum...familiecruzern min er en avensis med litt modd som det alltid blir :wink: ...det sitter 20" der og litt annen dill dall..når jeg får tid endag kan jeg sikkert legge ut noen bilder, men det var dette med å få tid til unger, flere prosjekter, 2 jobber og annet som alltid kommer i veien....har ikke hatt tid til en eneste streetmeet på snart ..2 år !!huff og huff!..best jeg legger denne siden til favoritte rmed engang!! CiaO! :D ..skal prøve å titte innom her i ny og ne...

#247628  av celicat23

20" på avensis? Hadde vært gøy og se hvordan det tar seg ut! Lag en tråd om bilen i "show & shine" delen her og
vis den frem! 8) Vurderte 20" en stund, men er litt redd det kan bli for stort, så har feiga ut og ser på 19" istedenfor :oops:
Hadde vært knall og se hvordan 20" egentlig er!

#247631  av celicat23

Photoshop ludderet i meg, lenge leve...

Bilde

#247639  av marlboro1310

Vell...jeg personlig tror bilens kjøreegenskaper blir totalødelagt med 20" felger...men,smak og behag..

:roll:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 21