Ja, da er nesten alt på stell her. Har koblet ferdig BC'n, FCD'n og Satt på ny dump-vent, da den orginale ble "ødelagt"...Måtte bytte plugger da den begynte å fuske på høyt turbotrykk og turtall. Pluggen på sylinger 1 så ikke bra ut, nesten som det hadde blitt en pærle på den, omtrent ingen plass til noe gnist. Ellers gjør Fcd'n noe rart med tomgangen min, når jeg starter bilen jager den noe veldig på tomgang, og ved kjøring. Men etter et minutt eller to så ligger den stabilt på 1000 omdr. Fatter ikke dette, en fcd skal vel ikke ha noe med tomgangen å gjøre, men den forhindrer ihvertfall fuelcut. Har koblet meg helt vanlig inn på map sensor.
Ellers har jeg lakkert motor dekselet svart matt, ble litt gromt syntes jeg
Legger ut noen bilder fra rudskogen i går også. Bilder tatt av Petter/AE86drifter.
Har også bestillt Gule koni og eibach fjærer hos Toyparts, da det rett å slett var helt jævlig å kjøre på bane med de orginale slitne fjærene å demperne jeg har...
Ellers har jeg lakkert motor dekselet svart matt, ble litt gromt syntes jeg

Legger ut noen bilder fra rudskogen i går også. Bilder tatt av Petter/AE86drifter.
Har også bestillt Gule koni og eibach fjærer hos Toyparts, da det rett å slett var helt jævlig å kjøre på bane med de orginale slitne fjærene å demperne jeg har...
Vedlegg
Sist redigert av Supramk3turbo den 28 feb 2009 13:57, redigert 3 ganger totalt.
Thomas
Kjøretøy:
Tidligere:
Ford Granada 2.3L
Toyota Camry 2.0GLI
VW Passat 1.8t
Mitsubishi Sigma 3.0v6
VW Transporter 2.4 Daff
Toyota Supra mk3
Suzuki GSR 600
Suzuki B-King 1340
Har nå: